Zware spullen kopen in VS (bijv. een GM-8)

Heeft iemand hier ervaring mee?
Zijn leveranciers bereid om zware monteringen etc naar NL te versturen?
Zit net na te rekenen en je kan nu voor minder dan 1000,00 Euro een GM-8 hier krijgen. 8)

Dat scheelt 700 pietermannen met "de dealer aan het strand".

Clear Skies

clearskies.eu
Re: Zware spullen kopen in VS (bijv. een GM-8)

Alles is te koop, al gelden er voor bepaalde artikelen (Meade telescopen bijvoorbeeld) exportrestricities. Een tussenpersoon in de VS kan handig zijn!
Grote kostenpost is de verscheping, door de lucht tenminste, over water scheelt veel. En dan nog de inklaring & BTW. Maar dan nog, met de huidige koers spaar je hoe dan ook veel geld uit. Bovendien blijft bijvoorbeeld een GM-8 gewoon een GM-8 en krijg je via e-mail en/of telefoon alle klantenservice die je wilt. Zeker bij de gerenomeerde zaken, of gewoon bij de fabrikant zelf.

Nou heb ik een ,nou ja een...zeg maar een hoop tussenpersonen.
Dus even doorsturen (ingepakt in kadopapier) en dan hopen dat de douane niet moeilijk doet.
Wel verzekerd met US-Postal. UPS en DHL doen standaard aangifte. US-Postal niet altijd.

Nog even goed doorsparen............laat de dollar maar verder onderuit gaan. :D

Whahahaha,

Ben vandaag eens driftig aan het rekenen geslagen.
Als ik mijn vakantiegeld en mijn 13e maand bij elkaar leg hou ik namelijk genoeg over voor EN een portable setup, EN een leuke SCT op GM8.

Dussss........

You CAN have it both ways, just be creative.

Ionize

Schlauchmaus

grmpf :x

mijn 13e maand is NU al door de vrouw uitgegeven....

:surrender:

Bovenaan Onderaan