Zojuist contact gehad met mijn gemeente over last van 2 lantaarn palen.

Ja idd, dat zou de enige goede oplossing zijn. Net even gaan kijken en zoals ik al dacht er is totaal geen verschil in storend licht naar mijn kant toe. He enige wat ze nu bereikt hebben is dat er minder photonen het wegdek bereiken.....
Morgen maar weer bellen.

Ik hou jullie op de hoogte van deze soap 🤣

"Kan hier wat aan gedaan worden (1), graag situatie bekijken (2), en contact opnemen met dhr (3)"

Zo te zien gebeurt er exact dat waar om gevraagd wordt, en ook in die volgorde.
Bij het lezen van de klachtomschrijving had ik al de indruk dat die te veel ruimte bood voor een halve oplossing.

Maar ze zijn voortvarend en van goede wil, met een beetje overleg gaat dat vast nog goed komen.
Fingers crossed voor een goede afloop!

Als er iets aan gedaan word wat ‘vlak’ tegen de lamp word gelijmd, geverfd, dus zeg maar 2 dimensionaal dan werkt het niet. Het moet een ‘kraag’ zijn, dus 3 dimensionaal. Zodat en geen direct licht zich storend kan rondstralen.

Een plaat van 200mm breed en zo’n 3-400mm lang moet gebogen worden in de vorm/bocht van de lamp en met een -het beste 2- strip(pen) van 20-30mm breed over de lamp heen. Dat vastlijmen -dus zonder te schroeven- met een klodder epoxy. En je bent gegarandeerd verlost van het directe strooilicht.

Terug
Bovenaan Onderaan