Spelen met de smartphone

Saihttam

Meteoriet
Toeval bestaat niet ? Zojuist een smartphonehouder besteld bij astromarket, en dan hier bij dit topic terecht komen. Er zitten echt mooie plaatjes bij. Ik heb al een tijdje ' deepskycamera' via Play Store misschien is dat iets voor eenieder die het leuk vindt om met de smartphone foto's te nemen.Screenshot_20210603-231932_DeepSkyCamera Beta.jpg

Yvg

Saturnus
Toeval bestaat niet ? Zojuist een smartphonehouder besteld bij astromarket, en dan hier bij dit topic terecht komen. Er zitten echt mooie plaatjes bij. Ik heb al een tijdje ' deepskycamera' via Play Store misschien is dat iets voor eenieder die het leuk vindt om met de smartphone foto's te nemen.Bekijk bijlage 1474596
Heb ik ook al geprobeerd, helaas krijg ik daar geen goede resultaten mee. Alle mogelijke instellingen al toegepast maar de resultaten bleven achterwege.
Probeer het nu met Camera FV-5 voor foto's en Open Camera voor avies, dat bevalt me beter.

PE1PQX

Donateur
Moet daarvoor eerst zo'n houder vinden en bestellen (Samsung Galaxy S10), maar kijk ook naar een T2 adapter voor mijn EOS7d of 40d.

Bovenaan Onderaan