SkyAtNight magazine los verkrijgbaar?

ReinK

Atoom
Hoi,
Net aangemeld op dit forum, omdat ik een oude hobby weer wat wil gaan oppakken. Lang geleden een Polaris Newton gehad met 115 mm spiegel. Echt wel 25 jaar geleden. Wil nu mijn verrekijker weer eens gaan gebruiken. Het magazine BBC SkyAtNight lijkt me leuk om erbij te hebben. Ik wil echter niet gelijk een jaarabonnement. Weet iemand of je ook losse nummers kunt kopen en waar kan dat dan? In Hilversum heb ik het niet kunnen vinden bij de bekende winkels als Bruna en AKO.

Rein

nop

Admin
Voor (veel) bladen heb ik read.ly op de iPad een abonnementservice met onder andere Sky at Night (maar ook Vrij Nederland, Quote en tientallen andere bladen). Kost ongeveer een tientje/maand en kun je elke keer opzeggen.

svdwal

Sander - Moderator
Toen ik daar nog wel eens kwam: de stationstijdschriftenkiosk in Leiden. Maar dat is al heel lang geleden.

TomB

Donateur
Bij de Schiphol kiosks zie ik altijd engelstalige sterrenkunde tijdschriften liggen.

ReinK

Atoom
Bedankt voor de reacties. Schiphol en Leiden is wel heel erg uit de buurt. Ik zal binnenkort nog eens in Utrecht kijken en anders toch maar een jaarabonnement

Bovenaan Onderaan