Robtics [niet Robotics!] contactinfo

erwin

Mimas
Ik heb bijna 2 weken geleden een bestelling geplaatst ,

Een Baader Semi APO filter 2"
Bahtinovmasker voor 102mm optiek

Nu kreeg ik vorige week een mailtje dat het Bahtinov Masker niet leverbaar was en iets langer zou duren.
op de 28-08 een mailtje gestuurd met de vraag hoelang dit nog gind duren...geen respons.
Gisteren nog een mailtje gestuurd en nog geen respons...
Nu wilde ik vandaag even hun website bezoeken en die was 'under-construction' dus ik kon daar ook verder niets mee om contact met Robotics te maken.

heeft iemand het telefoonnummer van Robtics zodat ik ze telefonische kan benaderen met mijn vraag ?

mijn Dank...

Laatst bewerkt door een moderator:

jeanpierre

keep it simple
Mogelijk is Rob met vakantie...Hij was er niet op starnights in Ieper omdat hij dan op vakantie vertrok.

Boost

Mars
Ik heb ook vaak met Robtics gemaild en het kan idd even duren voordat er gereageerd wordt.
Ik heb wel eens een week moeten wachten op een reactie. Maar afgelopen zondag stuurde ik nog een mail of er iets leverbaar was en ik had na 5 min een mail terug! Dus wacht het even rustig af je weet niet of ze het druk hebben.
Naar mijn mening doet Robtics zijn werk gewoon goed en vind ik het geen doodzonde als ze een dag of 3 over een mail doen.

TomC

Arp_244
Voorbije week meermaals contact via email gehad met robtics ivm bestelling Bob Knobs. Steeds zeer tijdige en correcte info. Heb daar niet over te klagen.
Ik stuur je via PB hun tel n°.

Robtics niet bereikbaar

Robtics niet bereikbaar

Beste mensen,

Ik heb afgelopen maandag iets besteld bij Robtics en krijg geen bestellingsbevestiging, geen antwoord op mijn e-mails en als ik bel krijg ik een antwoordapparaat.
Kan op de site ook niets vinden over vakanties ed.
Weet iemand misschien wat er gaande is?

Thanks,
Mike

svdwal

Sander - Moderator
Robtics is woensdagavond en zaterdag overdag open. Misschien dat je dan kan bellen?

mde

@astrorunner
Ook in mijn ervaring reageert robtics niet altijd a la minuut, maar dingen komen altijd op hun pootjes terecht. ze werken niet elke dag, dus soms duurt het even. ik ben heel tevreden over de service van robtics!

Geen enkel slecht woord over Robtics hoor, maar ik heb elke dag sinds maandag gebeld, gemaild etc..
Ik weet dat ze soms snel zijn en soms wat langzaam, maar zoals nu dat heb ik nog niet eerder meegemaakt..
kreeg ook undeliverable mails etc, het is net of het niet meer bestaat..lol
Zal morgen wel weer even proberen..

Thanks
Mike

mde

@astrorunner
ik heb ook een bestelling bij ze lopen, en heb rob afgelopen zaterdag nog aan de lijn gehad, en een mailwisseling deze week. robtics blijft op dit punt wat onvoorspelbaar, maar uiteindelijk leveren ze wel.

dulfer

Zoals svdwal al aangeeft zijn ze op woensdagavond en zaterdag geopend.
Soms reageren ze buiten deze tijden, maar hier zou ik niet vanuit gaan. Geen reden tot ongerustheid dus.

Maar mocht het je toch niet lekker zitten, dan zou ik ze morgen(ochtend) gewoon even bellen.

Skyheerlen

Moderator
Robtics is betrouwbaar. Ik heb al vaak wat besteld, en het komt altijd goed. Een garantiegeval werd naar volle tevredenheid opgelost.

Robtics kan zich geen slechte naam in het Nederlands taalgebied veroorloven en werkt daar dan ook naar.

Zoals ik al zei, geen verkeerd woord over Robtics.
Maar er kan altijd wat aan de hand zijn, en ik dacht misschien is daar wat over bekend.

Mike

sixela

hulpbeheerder - hij/hem/zijn
Nu de site er terug staat, mocht iemand hier en niet op de site verzeilen als die site even niet werkt en toch de contactinformatie willen:

Robtics Showroom​

Opening hours:
Wednesday: 17:00 to 21:00
Saturday: 10:00 to 16:00
If these opening hours do not suit you, please contact us for an appointment.

Do you have any questions or remarks? Are you looking for that specific product you can't find? Lost in the woods, looking for trees? Get in touch! ROBTICS is happy to help!

We are not always physically present at our store address. This might mean you will be answered by an answering machine. ROBTICS will of course call you back as soon as possible. Your questions by mail are always answered at lightning speed!

Contact us​

Robtics | Astronomical Instruments and Accessories

De Star 3H
2266NA Leidschendam

+31 (0) 70 - 369 79 10

[email protected]

[Informatie geldig op 19 augustus 2021]

sterrenboy

I have a dream....
Nu de site er terug staat, mocht iemand hier en niet op de site verzeilen als die site even niet werkt en toch de contactinformatie willen:
[Informatie geldig op 19 augustus 2021]

Maar dit topic is pas van 2012!
Dus denk ik dat de info allang bij iedereen bekend zal zijn.

sixela

Wij weten sinds gisteren beter...als de site van Robtics uit de lucht is, dan doen potentiële klanten vaak een 'Google Search' en dan komen ze hier terecht...en de informatie stond hier ook niet.

Met dat extra berichtje zorgen we ervoor dat als www.robtics.nl niet werkt mensen die hier terechtkomen tenminste weten waar te mailen of te bellen (en de openingsuren kennen).

PE1PQX

Donateur
Misschien een idee een topic te maken waar de meest bekende leveranciers vermeld worden? Eventueel met e-mail en telefoonnummers.
(Niet doelend op een review verhaal, want daar is dit forum toch niet voor?)

sixela

Er zijn al onderwerpen waar leden aan elkaar vragen welke leveranciers ze kennen/gebruiken (en eventueel contacinformatie opvragen); ik denk dat dat volstaat.

Als we een sticky zouden maken met "bekende" leveranciers dan zou dat lijken op officieel zegenen en zouden we discussies krijgen over wie nu hoort in het lijstje "meest bekend", of de service van X, Y of Z wel goed genoeg is, wie wel/niet dozenschuiver is, waarom X voor Y op het lijstje staat, enz. enz. Daar gaat de forumleiding zich expliciet niet aan wagen.

Bovenaan Onderaan