Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat deze displays wat licht afgeven is nu niet zo erg , omdat ik het deksel kan dichtklappen.
Niet helemaal dicht natuurlijk, de pluggen moeten er ook nog in .
Sigarettenaansteker-pluggen zijn de slechtste connectors die te krijgen zijn. Zelfs de duurste versies hebben last van contactverlies. Ik heb ze allemaal eraf gegooid en vervangen door XLRs.
Sigarettenaansteker-pluggen zijn de slechtste connectors die te krijgen zijn. Zelfs de duurste versies hebben last van contactverlies. Ik heb ze allemaal eraf gegooid en vervangen door XLRs.
Vandaag de metertjes en de Xlr- pluggen aangekregen...
De sigaretten pluggen van de powerbank verwijderd en de nieuwe Xlr pluggen geplaatst.
De sigaretten pluggen verdwijnen in één van mijn kasten, komen misschien ooit eens van pas.
Morgen weer verder...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.