Nop in de fotozaak.

Alien

Bestie in Menschengestalt
Re: Nop in de fotozaak.

Gelukkig bestaat de sympathieke fotowinkel-op-de-hoek met verstand van zaken nog wel. Bij mij om de hoek zit er een.

Inderdaad, je betaalt wat meer, maar daarvoor heb je wel een fysieke winkel waar je meteen terecht kan (tijdens winkeluren, dan). En een echte fotograaf met hart voor de materie, nooit te beroerd om uitleg te geven over het een of ander.

Internet is prachtig, als je precies weet wat je wilt en je per se de beste deal moet hebben, maar bedenk wel, dat als niemand meer naar de winkel gaat, die moet sluiten, en daar heb je jezelf mee op het moment dat je een prachtige zonsondergang ziet en je voorraadje Velvia 50 rolfilm is net op. Bestellen? Kan je drie dagen bij de brievenbus zitten en pas weer foto's schieten als het zwaar bewolkt en grijs is. Maar wel vijfitg cent bespaard op een rol! (Oh, exclusief verzendkosten. Merde.)

Wat dat aangaat is het wat mij betreft prima om te zien dat de veranderingen in de markt het kaf van het koren scheiden. Nitwits die alleen maar digicammetjes willen verkopen en niks extras te bieden hebben behalve een fiks hogere prijs, leggen het af tegen de internetwinkels. Mooi zo. Opgeruimd staat netjes.

PROTIP: Vertrouw geen fotowinkel die geen films en tweedehands cameras verkoopt.

.tsooJ

skywatcher

Donateur
Re: Nop in de fotozaak.

Wat je zegt Joost .
Voor een face to face ga ik gewoonlijk naar Grobet in Antwerpen .
Ik zou er niet van verschieten moesten zij nog tp2415 in de vriezer hebben liggen .

Bovenaan Onderaan