Knoop doorgehakt: OGEM mount

RobRob

Donateur
De mount is vanochtend afgeleverd. Hij is erg beefy en solide. Ziet er goed uit en ik ben samen met wat hulp van een van onze forumleden woonachtig in de buurt hem aan het op tuigen. We moeten een paar kleine aanpassingen doen aan de bevestiging op de pier maar hopelijk krijgen we dit vanavond rond. De komende dagen (vanaf maandag) worden helder dus hopelijk kan ik dan wat testen doen...

Een paar zaken moeten nog worden geregeld. Het contra-gewicht moest nog terug komen van powder coating dus daarvoor gebruik ik een tijdelijk gewicht van 20kg (hopelijk niet te veel) en het kastje voor de controller was nog niet geleverd dus ik werk met een tijdelijke OnStep Blue Pill printje, maar deze wordt binnenkort omgewisseld zodra de correcte kastjes aan Mark worden geleverd...

Later meer maar hier alvast een paar foto's:

IMG_5412.jpg

IMG_5413.jpg

Skyheerlen

Aluminium rules!
Ben blij voor je dat het einde nu nadert. Wel slordig dat er nog wat zaken missen.

Het ziet er goed uit, zo op het eerste gezicht. Benieuwd naar de eerste resultaten.

Ik zie wel wat vreemde zaken aan de montering, maar ok, dat zijn details.

Wat voor scoop ga je erop zetten?

SereN

Pluto
Ik krijg gelijk dit in men Facebook feed:

1616957208386.png

Toch wel een beetje 'dubbel'. Heeft hij nu een hoop cancelled orders die hij kwijt moet, of zoekt hij nog meer 'slachtoffers'...

Wel blij voor RobRob dat hij eindelijk zijn mount heeft. Hopelijk volgt er nu niet weer een lijdensweg om de ontbrekende items te ontvangen, en doet de mount wat hij moet doen.

Dahle

Stofdeeltje
Een nieuwe video van de Trident mount. De grote gewichten zijn elk 40 kg

Bijlagen

• Trident.zip
    3,9 MB · Weergaven: 44
  • Trident.jpg
    Trident.jpg
    130,4 KB · Weergaven: 1
Bovenaan Onderaan