Karren en knarren | Knardijk, vanavond, donderdagavond 25 mei 2017

Rem

Rogue planet
Volgens de laatste update van Meteociel trekt er vanaf 0.00 uur bewolking vanuit het noorden landinwaarts. BZD en DGB vallen dus af. Knardijk blijft naar verwachting helder tot 4.00 .
Ik stap rond 22.00 in de auto en verwacht tegen 23.30 op de Knardijk te zijn.

theritz

IRL name top secret
Hoe donker is de Knardijk tegenwoordig? Ik ging daar jaren geleden vaak heen maar Uddel bleek beter. Maar, de Knardijk is altijd wel gezellig geweest. Hoe staat het met de omstandigheden aldaar anno 2017?

cloudbuster

blik op oneindig
Uddel is nog steeds beter, op de Knardijk komt de SQM tot max 20.7 en zijn er fikse lichtkoepels op west en iets minder op zuid. Noord en noordoost zijn prima. Zo is de situatie in ieder geval al een jaar of twee. Je hebt er ook wat vaker dan gemiddeld last van vocht heb ik het idee.

theritz

IRL name top secret
Ja, dat klinkt bekend. Ik heb ook wel eens verder in de polder gekeken maar daar zat je ook weer (duuuuh) naast een watertje en in de zomer had je daar aan 80% DEET vast nog niet genoeg! (Prof. Zuurhoutlaan heet het straatje geloof ik, was een platje).
Ik zal kijken wat ik doe vanavond als mijn skatje terug is van Dauwpop kan ik ´m misschien nog peren :p

Cityjohn

Redirector
Leuk om weer eens langs te komen.

Bijlagen

• photo88824.jpg
    photo88824.jpg
    74,6 KB · Weergaven: 0
  • photo88825.jpg
    photo88825.jpg
    63,7 KB · Weergaven: 0

Rem

Rogue planet
Ha leuk,de foto's! Ik was al benieuwd. Mooie plaat van de zomerhemel en een mooie sfeerfoto van die avond.

Bovenaan Onderaan