Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Zowel amateur astrofotografen als professionele astronomen ondervinden geweldig veel hinder van satellieten. Mijn collegae van Rubin Observatory maken zich er erg veel zorgen over en ikzelf mede daarom ook.Ik zie regelmatig van die satellieten door mijn beeldveld schieten, erg vind ik dat niet.
En lichtvervuiling door die satellieten snap ik niet , je ziet een klein stipje voorbij schieten, meer niet.
Het is al lang niet meer alleen Musk. Ook Samsung, Amazon, een aantal andere privé-partijen en nu zelfs ook de EU hebben plannen voor satellietconstellaties aangekondigd.Dan maar hopen dat Musk niet te veel ''op hol'' slaat, al vrees ik dat zijn plannen wel in die richting gaan.
Word ''gezellig'' daarboven danHet is al lang niet meer alleen Musk. Ook Samsung, Amazon, een aantal andere privé-partijen en nu zelfs ook de EU hebben plannen voor satellietconstellaties aangekondigd.
Dat wordt leuk dan als die Musk dinkitoys tzt aan het einde van hun leven, opnieuw de dampkring in... Kosmische sateliet kegel spel...Zelfs Hubble heeft er al last van
Hubble zit op ongeveer 535 km en bv Starlink uiteindelijk op ongeveer 550 km.