Het grote Marktplaats discussie Topic. Plaats hier!

Soloman

Titan
@Genie Hendriks Je had het bod geaccepteerd, dus toen moest er geleverd worden. Maar waarschijnlijk kwam na jou nog een hoger bod binnen, toen dacht de verkoper, he, wacht eens even. Natuurlijk geen netjes zakendoen. Hij staat er nog steeds trouwens.

Genie Hendriks

Donateur
@Genie Hendriks Je had het bod geaccepteerd, dus toen moest er geleverd worden. Maar waarschijnlijk kwam na jou nog een hoger bod binnen, toen dacht de verkoper, he, wacht eens even. Natuurlijk geen netjes zakendoen. Hij staat er nog steeds trouwens.
Op mijn bod van donderdag (het hoogste op dat moment) volgde direct de reactie dat ik hem vrijdag kon halen. Geen hoger bod dus. Deze verkoper hanteert gewoon een bijzondere manier van communiceren. Ik heb mijn bod inmiddels teruggetrokken. Jammer, maar helaas. Zo’n TAL 150PM had ik graag naast de andere kijkers zien staan.

Soloman

Titan
Het valt me altijd op hoe weinig verkopers van telescopen afweten. Ze hebben het ook vaak over "lenzen". Lenzen? Oculairs dus. Het is dus het missen van technische kennis. En dan Newtons die ze op de kop op het statief monteren. :(

RLB

Stofdeeltje
Ik had een verzamelingetje foto's van verkeerd gemonteerde kijkers gemaakt. Maar het werden er zo veel dat ik maar ben gestopt. Een groot deel kijkt naar de grond en niet naar de hemel.

sterrenboy

I have a dream....
Pas 1 week actief op MP (en een oh zo heldere uitleg)
Daar waarschuwen ze ook ‘n beetje voor.

Ophalen is dan gezonder!

"Nieuw, niet gebruikt".
Dit is toch een oud model van een paar generaties geleden?
Zulke focusseerknoppen ken ik alleen van de achromaat-versie. Lijkt niet op mijn 120 ED.

Neo

Donateur
De gouden 'pro' versie had toch wel deze focusknoppen, ik zie ze tenminste bij meer exemplaren.
Als de kijker nog in goede conditie is dan kan je er een uitstekende APO aan hebben.

sixela

hulpbeheerder - hij/hem/zijn
Lijkt me weer een scam, want het gaat om de telescoop op deze catawiki-advertentie:

Trouwens zulk een telescoop kan soms wel ongebruikt zijn, nieuw is hij alleszins niet.

bart1805

Donateur
Binnen drie minuten een akkoord op mijn bod. Maar het antwoord op de vraag om een foto van de lens te sturen laat op zich wachten.

dj19476

micro
Lijkt me weer een scam, want het gaat om de telescoop op deze catawiki-advertentie:

Trouwens zulk een telescoop kan soms wel ongebruikt zijn, nieuw is hij alleszins niet.
ik dacht al dat de kleur niet recent was. wel mooi trouwens.. mooier dan standaard zwart wit.
ik had ook al een melding gedaan op mp.

Bovenaan Onderaan