Het grote Marktplaats discussie Topic. Plaats hier!

Sieg

Rhea
Nog niet overal, hij is nog te vinden voor 1775,- en 1975,- alleen nog niet in stock...maar je kan dus wel degelijk bestellen en voor de oude prijs en een tijdje in backorder zitten.

Ik heb nog net mazzel gehad en binnen 3 maanden geleverd gekregen voor de oude prijs.

Je moet het wel treffen, dat dan weer wel.

🙂

Daar waar hij nu nog aan de oude prijs staat zal je al veel geluk moeten hebben om 'm weldegelijk aan die oude prijs te kunnen reserveren
Het zal er wel op neerkomen dat men vergeten is de prijzen aan te passen, of zoiets
Ik heb één winkel gevonden met de oude prijs van 1775€, doch daar heb ik sterk mijn twijfels bij

grts
Sieg

Rudy

Donateur
Kan zijn dat hij een poging heeft gedaan om het spul te vervoeren naar een betere locatie, en het bleek dat dit toch wel een hoop gesleep en gedoe is. En dat de tuin de enige plek is waar het in de praktijk te gebruiken is, maar ja, die lampen...

Rudy

Donateur
Lijkt me niet de bedoeling dat dit topic verzandt in aannames en het belachelijk maken van marktplaats verkopers.
Mee eens, mijn opmerking hierboven was juist om het in een ander licht te zetten, een reden waarom wellicht iemand z'n spullen weer wil verkopen. Voorzichtigheid is geboden om er conclusies aan te verbinden, als je de precieze achtergronden niet kent.

Michel van Nieuwland

Zaanse Astronoom (donateur)

nop

Norbert
Die staat nog steeds op mijn wensenlijstje, maar om er nou twee mille aan uit te geven...http://www.te-les-koop.nl/index.html?BekijkAdvertentie.php&key=37009

Skyheerlen

Moderator
Mooi pakket accessoires erbij. Maar als ik eea vergelijk met een minstens net zo mooie C5 die ik een paar weken geleden kocht, dan is deze C8 2.5-3x te duur.

ArnoM

Donateur
Hoort er op de buitenzijde van de vangspiegel niet nog een typeplaatje met serienummer? Of zit die ergens anders op een C8 van deze leeftijd?
Denk dat hij denkt er zoveel voor te krijgen omdat ook de originele u-mount en allerlei accesoires nog bij zit?
Denk zelf ook dat het een factor 2 minimaal te duur is. Maar ja, wie weet is er een persoon die dit bedrag ervoor over heeft.

Michel van Nieuwland

Zaanse Astronoom (donateur)
Bovenaan Onderaan