Ik heb persoonlijk HEEL veel ervaring met Robtics, in de eerste instantie komt Rob wat nors over maar is in mijn ogen echt een expert.
Menno zelfde verhaal.
Ik heb er meer dan een mooie auto uitgegeven aan telescopen alle nieuw en laatst een Takahashi gebruikt.
Ik heb een soortgelijk geval gehad bij Robtics met de aanschaf van een Coronado 2, deze was de laatste van de serie voor de 3e versie, deze had ik als showmodel gekocht en bleek op allerlei vlakken echt niet goed te zijn, ook ik moet bijna 2 uur rijden en bij aankomst werd de telescoop zeer goed nagekeken en Rob gooide hem nog net niet in de prullenbak.. deze krijgen ze terug was de reactie.
Helaas was deze telescoop niet meer te vervangen daar deze serie niet meer leverbaar was.
Ik kon direct de 2300 euro retour krijgen of een serie 3 met bijbetaling.
Ik koos voor de serie 3 en werd hiermee nog eens 200 euro gecompenseerd voor het ongemak, tuurlijk kost deze telescoop een vermogen, maar ik had niet de indruk dat er enigszins moeilijk over gedaan werd.
Ik heb inmiddels alles daar gekocht en naar grote tevredenheid, ik ben zelf een ondernemer in auto's in het hogere sigment...
Ik ken de verhalen en de garanties, maar een Dealer of verkoper is niet verantwoordelijk als het er op aankomt, maar gedraagt zich verantwoordelijk.
DAT is precies de reden dat het goed komt bij deze firma.. ze zijn er voor de klant en halen later hun recht bij de leverancier.
Dat is mijn ervaring vanaf mijn eerste aankoop van 120 euro tot aan de aankoop van een compleet fotografisch systeem van een hoge klasse, steeds tijd en moeite voor mij gedaan en altijd klaarstaan ook als het niets voor hun opleverde.
Komt echt goed, op welke manier dan ook, en goed dat je er zo op zit.
Het is alleen erg zuur dat welke telescoop dan ook, voor welk bedrag dan ook niet echt goed de fabriek verlaat schijnbaar..