SuzanT
Donateur
Het wordt een 8”/1200 mm. Geen discussie meer over mogelijk
.
De onderstaande telescoop heeft op dit moment mijn voorkeur na allerlei zaken te hebben afgewogen en advies te hebben ingewonnen om uit te zoeken wat bij mij past.
www.omegon.eu
Deze telescoop staat heel toevallig ook op marktplaats. Is deze misschien van iemand die ook op het forum zit, of kent iemand de verkoper?
link.marktplaats.nl

De onderstaande telescoop heeft op dit moment mijn voorkeur na allerlei zaken te hebben afgewogen en advies te hebben ingewonnen om uit te zoeken wat bij mij past.

Omegon Dobson telescoop ProDob N 203/1200 DOB II
Nóg gemakkelijker objecten volgen. Nóg comfortabeler observeren. Omegon ProDob met Deluxe uitrusting. - Omegon Pro Dobson telescopen garanderen u een meer dan geslaagde observ...

Deze telescoop staat heel toevallig ook op marktplaats. Is deze misschien van iemand die ook op het forum zit, of kent iemand de verkoper?
≥ Omegon Dobson Telescope ProDob N 203/1200 DOB II — Optische apparatuur | Telescopen — Marktplaats
Omegon Dobsonian Telescope 203mm/1200mm f/6Series: ProDob DOB IIUsed only a few times, in pristine condition. Selling because there is no space in my

Laatst bewerkt: