De service van Telescopium

Vandaag de RCX400 opgehaald bij telescopium.
Ik moet zeggen goede service, vriendelijk geholpen.
Telescoop was keurig verpakt. samen met de mensen van telescopium geinspecteerd. alles werkte na behoren.
Nadat ik had gemeld dat Robtics deze kijker voor 5200 aanbood werd ik verrast door deze heren met een koffer accessoires en nog meer. zelfs mijn brandstof werd vergoed (40 euro). Let wel ik had hem al gereserveerd voor 5498,-.

Dat is service,
en geen onvertogen woord over Robtics of welke andere winkel dan ook door deze mensen.
Zo kan het dus ook! :goedgedaan

titan

Jupiter
Re: De service van Telescopium

goh dat is inderdaad zeer netjes van telescopium, een plusje in de lijst verdient lijkt me zo

gefeliciteerd

marcel

fixxxer

Saturnus

Telescopium heeft inderdaad een hele goeie service.
Als je bestelt , kan je onder opmerkingen iets zetten, "Na half 5" bijvoorbeeld.
Ook is na bestelling je pakketje op tijd binnen, zo niet, krijg je een email van ze waarin uitgelegd staat hoe de situatie is en wanneer het pakketje te verwachten is.
De site is ook erg uitgebreid en (vind ik) overzichtelijk, als je iets wilt hebben en het staat niet in de lijst, kan je vragen naar wat je nodig hebt, zij helpen je echt wel verder.

Topzaak! :goedgedaan

peet

Donateur

nou dirk, laat die foto's maar komen, na wat we van je gezien hebben verwacht ik nu nog mooiere plaatjes van jou :yes

nop

Norbert

Feit is wel dat Telescopium de meest verschrikkelijke website heeft (ok, na emeijobservatie.nl dan)
Marquees zijn zo 1990!
Dat zegt natuurlijk niks over de service, maar ik knap er bij voorbaat al op af (mijn persoonlijke mening he ;) )

scorpio

Donateur

Sorry Norbert,ik begrijp niet wat je bedoeld hoor.
Ach,laat ook maar,ik ga weer "poing" spelen op mij Atari. :D

Dit is toch wel een van de lelijkste sites die er te vinden is.Wat je net al zei,het zegt niets over de kwaliteit of service maar ik denk dat er wel mensen door afhaken.
Dus Telesc(opium)(zou het daar door komen?) maak je site wat moderner.

Proficiat Dirk
Een telescoop waar je U tegen zegt!
Fotoos zou wel leuk zijn.

En idd, zo kan het ook dus. Ik ga is kieken op hun 1990 :) website wat er allemaal moois te koop aangeboden wordt.
Service en advies zijn voor mij erg belangrijke eigenschappen.

Bedankt allemaal !!!! dit maakt hoop goed.
Ik durfde bijna al geen bericht meer te posten....
Voor nieuwsgierige: De kijker was pertinent GEEN show model! alle verpakkingen waren nog verzegeld...
Maar jee wat is dit ding loodzwaar! bijna 100 kgr met superwedge..niet even meer naar buiten tillen dus (dus de eerste foto komt na mijn verhuizing pas :? krijg hem nu het dakterras nie op)

Hier in ieder geval een foto van de telescoop.

rcx400.jpg

alco

Donateur

Gefeliciteerd, heele mooie scoop. :yes

Maar weet jij toevallig, of alles met de pc is aantesturen.
goto,focus,collimeren,etc.

Alvast bedankt, en heel veel plezier met je scoop.

gr al.

nop

Norbert

Gefeliciteerd. Ik stel voor even een apart topic aan te maken voor je nieuwe prachtkanon! Anders is het wel erg off topic hier bij Marktdiscussie.

Bovenaan Onderaan