Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Pluk de morgen!

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Pluk de morgen!

Helaas voor de avondmensen. De ochtend heeft in deze tijd zoveel te bieden:
    Saturnus, Mars, Venus, Mercurius, Orion, Uranus, Leeuw
    Rond 7 uur is het nog een beetje donker. Smullen!
    's Avonds is het maar een tamme boel. Pfff.
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Ik verveel me 's-avonds geen moment.......dubbels, deep-sky (nu geen maan). Voor planeten en dubbels wil ik GRAAG goede seeing hebben en dat kunnen we de komende 7 dagen wel vergeten. Met name open clusters in Cassiopeia en Perseus, Andromeda, En het assorti klein grut in het waterkwadrant..............

Heb niet te klagen in de avond
    Slijpen, dat doe je toch alleen maar met schaatsen en messen?
    (vrouw van een ATM-er)

Commentaar

Ik wil vanacht een beetje proberen de orion nevel vast te leggen, maar ik denk dat ik snel in bedje lig om morgen er vroeg uit te gaan. Nu nog hopen dat t weer een beetje meewerkt.
      T zal wel niet...
      =WMN Clan Member=

“We didn’t lie about ‘certain’ things.. We lied about everything!”

Commentaar

Re: Pluk de morgen!

Origineel geplaatst door Nop
        De ochtend heeft in deze tijd zoveel te bieden
        #*!%$!lammeslaape%^&!$@ Moet je me daarvoor midden in de nacht wakker maken?
        Only the true messiah denies his divinity

Commentaar

Ondertussen is dit topic heerlijk achterhaald en zijn de avonden weer geweldig.
          30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Ik zal het eens een blik werpen als ik volgende week weer vroeg moet opstaan om te gaan werken. Orion heb ik vorige week dinsdag al gezien, maar ik zal me dan ook eens proberen te consentreren op die andere objecten.

Commentaar

Werken...
            X