Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lichtkunst Afsluitdijk dit weekend geopend

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lichtkunst Afsluitdijk dit weekend geopend

Komend weekend is de feestelijke opening van Studio Roosegaarde's lichtkunstwerken op de Afsluitdijk. Vrijdag zal er sowieso een feest zijn, met ook een masterclass (geen idee waarin) van dhr. Roosegaarde himself. Ik ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk geworden is en hoeveel last we ervan gaan hebben. Ik denk alleen wel dat we aanstaande weekend, mocht het toch mooi weer worden, beter een ander plekje kunnen gaan zoeken...
    Icoon Afsluitdijk van Daan Roosegaarde is vanaf vrijdag te bezoeken.
    Spuit 9 op zijn minst...
    16" Canopus met Nichol spiegel, 8" GSO dob, AZ-3+WO Zenithstar 80ED, Star Adventurer + 60D

Ik zag het laatst op kunstuur. Hij lijkt nog veel meer van plan in naam der kunst...(vanaf min 15 en verder)

https://www.avrotros.nl/kunstuur/vid...op-29-10-2017/

Hij noemt “Breezanddijk” bij name. Ik niet of dat goed is vanuit ons hobby (hij kent het protest tegen) of dat ie nog meer leuk licht spul wil doen (voorbeeld in de uitzending) op de Afsluitdijk.

Kan er ook toch nog wel bij, nie?

Wat mij betreft hoeft dit soort “kunst” niet gefinancierd te worden in donkere gebieden (misschien iets voor de stad maar daar valt het natuurlijk niet op...)?
    Last edited by MGralike; 14-11-17, 15:50.
    Celestron 8'' EdgeHD f/7 | AVX mount | StarSense | PoleMaster | ZWO ASI120MC-S | ZWO ASI071MC Pro

Comment

Working...
    X