Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Ik lijk wel gek

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ik lijk wel gek

Al een tijdje wil ik graag jupiter zien, maar ik ben rondom mijn woning aardig ingebouwd en heb dus geen vrij zicht waar Jupiter staat.

Vanavond maar eens de stoute schoenen aangetrokken, en de ladder tegen de dakkapel. :P

Eerst de driepoot naar boven, en toen balancerend met de mount en scope het dak op. Dat viel niet mee, zeker omdat ik maar één hand heb, maar het was de moeite waard.

Wat is die mooi, ik kon twee banden zien en de vier manen. Ik heb een halfuur staan kijken en toen het spulletje met pijn en moeite weer naar beneden gehengeld.

Ik doe het geen tweede keer meer, maar ik ben blij dat ik dit niet gemist heb.
    Batchainpuller schreef: Ik vind wel dat een dob zoals een samuraizwaard naar je lichaamsverhoudingen op maat gemaakt moet worden.

heb ik eigens maar 1 woord voor over... respect !
    - Sidus Ludoviciana -

Commentaar

That's the spirit man

Arbotechnisch niet verantwoord :P , maar het toond wel lef!!
      Groet, Jan

Commentaar

Origineel geplaatst door Parsec
        That's the spirit man

Arbotechnisch niet verantwoord :P , maar het toond wel lef!!
        kijk dat zijn de die hards die gwoon met maar 1 hand het nog presteren om met scoop en al het dak op te gaan.
        respect man.

Commentaar

Soms wint de hartstocht het van 't verstand. :P
          Batchainpuller schreef: Ik vind wel dat een dob zoals een samuraizwaard naar je lichaamsverhoudingen op maat gemaakt moet worden.

Commentaar

Klasse dat zijn de échte!

Maar goed dat je niet van het dak gevallen bent..

Voor hetzelfde geld was je dan een echte Die Hard geweest...
            Optiek Wausch & Lomp contactlenzen F0,1 D10mm
            ------------------------------------------------------------------

Uiteindelijk is toch álles de schuld van het onstaan van het universum.
            Auteur:Ik

Commentaar

Ik vind dat elke amateurastronoom het recht heeft zich te ontdoen van wat voor belemmering dan ook. Zodra ik oud genoeg ben, ga ik strijden voor een donker twente na 1 uur 's nachts! Geen zorgen, als ik dat voor elkaar komt de rest van NL ook aan de beurt. Klasse ernstjan! Een voorbeeld voor allen.
              Scientia non habet inimicum nisi ignorantem.
              Omne ignotum pro magnifico.

Commentaar

Dank aan allen, maar het ging me in dit bericht eigenlijk over het feit dat ik onder de indruk was van Jupiter.

Hier word ik wat verlegen van.

Dat van die verlichting ben ik trouwens een voorstander van. :P

Commentaar

Werken...
                X