Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Oef! Dit is een lekkere ervaring!

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oef! Dit is een lekkere ervaring!

Voor zondag heb ik de solarmax 60 te leen. Natuurlijk moet ik hard oefenen in de achtertuin. Solarmax met binoviewer!! VOL in je gezicht met vlammetjes aan de rand en overal structuur. Kick!

Jammer dat die krengen onbetaalbaar zijn. Maar zozzzzzzoooo mooi en leuk om te zien die zon in dat rode jasje
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

he nop,
    geweldig dat je er blij mee bent.
    en de zon is idd erg mooi in het rooie jasje.

Commentaar

Niet voor de poes zo´n Solarmax

Commentaar

Tjonge. Heb je zo'n superzuil in je tuin, zet je drie meter ernaast een statief neer. Logisch.

Leuk zo'n zonnekijker! Ik heb er één keer in mijn leven doorheen gekeken; tijdens de totale eclips in Turkije. Ik zag daar tijdens de gedeeltelijke fase een zonnevlek door de Maan bedekt worden en een zonnevlam aan de rand zag ik later tijdens de volledige verduistering met het blote oog. Uniek!

EDIT: Oh nee, dat was door een PST, schijnt dus toch iets anders te zijn dan deze Solarmax.
        "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Ik ben erg benieuwd voor het weekend, maar wat een prijs voor zo'n ding zeg! Inderdaad leuk als je fanatiek zonnewaarnemer bent of voor bij een sterrenwacht, maar anders is het haast je reinste zelfkastijding. Nu dus straks twee zonnekijkertjes in het juni weekend? Kan ik nog erger verbranden!
          "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
          - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Ik wil hem ook wel een daggie lenen...
            - Sidus Ludoviciana -

Commentaar

Gewoon langskomen op het copernicusweekend, mag je m ook gebruiken
              30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Werken...
              X