Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Opstijgende vuurbol?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

@Nightfall

Me vader gaf aan dat het momenteel heel moeilijk is om met deze gegevens uit te zoeken wat het is geweest..

In het tijdbestek wat je aangaf is hij gaan kijken bij de omgeving Roeslare maar per 5 minuten waren er wel meer als 10 vliegtuigen te bekennen.. Tenzij je weer de exacte positie boven zee kan bepalen, maar dat lijkt me erg moeilijk..

Me vader gaf wel aan als je bijvoorbeeld een vluchtnummer hebt o.i.d. dan kan de gehele route worden uitgeprint met alle details (hoogte, snleheid, aantal passagiers enz.)

Maar daar gaat het hier juist om we weten niet welke 'vlucht' het geweest zou kunnen zijn, of dat het uberhaupt wel is geweest..

Helaas dus..
    "Have you ever tried to imagine how huge the universe is? I've tried it many times.."

Commentaar

Jammer, maar bedankt voor de moeite.
      Galaxia 114/900EQ-SKY
      You can only see as far as you can think

Even the dark has a silver lightning

Liesje -> HVJ!

Commentaar

Dit was het mailtje. "Een beetje laat maar ik heb toch gezocht.
        Het is moeilijk als ik geen hoogte weet of exacte positie deze moet ik dan omrekenen naar hoek en afstand t.o.v. de rader die het toestel ontvangt en dit moet bij een onbekend voorwerp dan ook een “primaire radar zijn. (elk normaal toestel heeft een transponder aan boord)
        Ik zie in dat tijdsbestek (8 min.) toch wel een hoop toestellen, ook die van uit het westen kwamen. Maar geen met een langzame snelheid.
        Dus in feite niets geks gezien."
        "Have you ever tried to imagine how huge the universe is? I've tried it many times.."

Commentaar

Er is eigenlijk wel veel vliegverkeer hé. Als ik hiet naar boven kijk zie ik altijd minimum 2 vliegtuigen En ik woon meer dan 50km van een vliegveld. Wat dan onbegonnen werk is voor die oppervlakte. Toch weet ik nu dat het een grote kans is dat het een gewone vliegtuig was en geen vuurbol, zoals ik eerst dacht.
          Galaxia 114/900EQ-SKY
          You can only see as far as you can think

Even the dark has a silver lightning

Liesje -> HVJ!

Commentaar

Dat is redelijk onbegonnen werk ja

Vooral als vliegtuigen in de approach zitten hebben ze natuurlijk een relatief 'lage' snelheid, de koplampen zullen wel het effect hebben gecreeerd.

Commentaar

Werken...
            X