Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

31 maart 2006

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

31 maart 2006

Astrovrıenden, vrıendınnen
    Vannacht gaan de laatsten der jeugdigen weg.
    Gısteravond hebben we de fotos van de Oekraıeners nog bewonderd. Ze zıjn net zo mooı als de mıjne en net even anders. Ontzettend leuk.
    Een Hollandse man ın spıjkerjack vertelde : "we zijn hier gisterenmiddag geland (na de eclipse). De buschauffeur liet een fotootje van de eclipse zien op zijn mobiele telefoon"
    Ja TOP joh! Op de mobo van de buschauffeur! Dat is pas een pure eclipsbelevenis.
    Bijna alle eclipsgangers zijn nu weg en het hotel is weer bezet door gordeldieren in tijgerprint en kleurspoelinkjes. Ook de man van de animatie kan nu zijn stomme grappen weer botvieren en zijn muk verkopen. Ach ja. Alles heeft een einde, alleen de worst niet.
    Gelukkig hebben we (Brinx, Nop, Bart, Roel en zijn vriendin) een prachtige tocht gemaakt door de Taurus, een flinke bergketen ten noorden van Side. Daar ontmoet je de mooie (en arme) kant van Turkije. Wel zo prettig om dat nog mee te maken! Groeten uit Turkije en tot gauw in Nederland.
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Toch nog de Taurus bezocht! Bah! Was die eclips maar op een andere dag geweest. Ik zal de reisorganisatie eens schrijven dat ze de volgende keer erop moeten letten dat er geen boekenbeurzen gepland staan!

Irritant zeg, landen na de eclips. Ik ontmoette nog een stel in de trein uit het zuiden des lands dat in Alanya zat. Ze waren gewoon een weekje weg en wisten niets van een eclips af. Ze stonden eergisteren voor een mooie verrassing in de bergen!

Ik kan me indenken dat de animatiepimp zijn hart weer kan ophalen. Eindelijk zijn die saaie eclipsgangers vertrokken en zijn er weer mensen die zijn animatie wel waarderen.
    Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
    http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Ja joh maar ik denk dat je wel op tijd bent teruggegaan. Het is een stuk minder leuk. De professor is weg en de sfeer is ook een stuk minder. De Pimp noemt ons nu 'Holland Mafia'
      Sinds je weg bent hebben we ook geen hitsige obers meer achter ons aan!
      30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

hihi die obers kun je zeker wel missen :P
        [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Geen hitsige obers meer? Haha!
          De pimp noemt jullie 'Holland Maffia'? Haha! Is hij zo teleurgesteld on ons?

Jammer dat de prof weg is. Was een coole vent! En de Russische studenten?
          Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
          http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

De Oekraieners zijn er nog en de fotograaf van het Hotel is eclipsfotos van inferieure kwaliteit voor 7 euro p st aan het verkopen

Commentaar

HAHAHAH je weet toch hoe dat moet in Turkijke!!
              Afdingen tot 50 cent!!
              Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Origineel geplaatst door Ossi
                HAHAHAH je weet toch hoe dat moet in Turkijke!!
                Afdingen tot 50 cent!!
                Onze hotelfotograaf (zitten die popi-jopies in ieder hotel ofzo?) had een aardige reeks gemaakt, maar verkocht een kitscherige gemanipuleerde foto voor tien euro. Deze foto toonde de Apollo-tempel bij nacht met een uitgeknipte corona boven de tempel... Het was wel duidelijk dat het tempel-gedeelte van foto niet tijdens de eclips gemaakt was. Er stonden drie toeristen onderin de foto die naar beneden keken...

Toch deed de fotograaf goede zaken met de gepofte gordeldieren...
                "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Werken...
                X