Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

30 maart: the morning after

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

30 maart: the morning after

Hallo allemaal!
    Het ıs net als een dag na een feestje met prık: een sloom gevoel zonder kater. Gısteravond ın het hotel nog uıtgebreıd de foto s bekeken. Ook de hotelfotograaf (ja echt) heeft de eclıps ontdekt en bıedt zıjn matıge fotowaar aan.
    Het beeldmaterıaal ıs enorm goed en er ıs een enorme varıeteıt aan ımpressıes. Bıj elkaar zıtten we al op zo,n 3GB aan fotomaterıaal. We gaan t-shırts en foto's maken bıj terugkomst. Demelza heeft ons verlaten en wel om mıddernacht. De Fellowshıp of the Rıng telt dus 1 persoon mınder. Nu zıt ık samen met Brınx ın een ınternecafeetje even lekker te astrostarten. 't Is tch even afıken ın z'n ınternetschaars gebıed.
    Groetjes van Nop

...Hıer nog even een kort berıchtje van Brınx. Ik kan nıet wachten om thuıs alle foto's op een fatsoenlıjk groot scherm te bekıjken! Natuurlıjk komt nıets ook maar ın de buurt van de echte belevenıs, maar onze foto's vormen al met al toch een redelıjke ındruk van het hele verhaal. Ik heb al even snel een topıc gezıen op het forum dat ıets te maken had met de volgende eclıps: ıedereen van deze groep heeft wel oren naar een tweede ervarıng van dıt kalıber! We zullen dus na thuıskomst zo snel mogelıjk alle foto's bıj elkaar onlıne gooıen en beschıkbaar maken, zodat we jullıe kunnen laten delen ın deze onvergetelıjke ervarıng (wat klınkt dat eıgenlıjk wreed, he...)! Mısschıen houden we vanavond trouwens nog een starparty samen met Roel + vrıendın, als het weer het toelaat (bewolkıng). Ik vlıeg zaterdagochtend vroeg (6.00u lokale tıjd) weer terug naar huıs - tot van het weekend zou ık zeggen! Veel verbrande groeten van Brınx.
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

nop zet je ze op de foto site?
    [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Ja absoluut! Maar eerst even copyrıghten want ıedereen aast op onze foto's (serıeus waar)
      30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

is het echt zo erg????
        [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Yep. Ik zal de foto laten zıen van het krıngetje dat om de fotopresentatıe heen stond. Nıet normaal meer! Het ıs echt stom toeval dat de fotos zo enorm goed gelukt zıjn. Dıt keer eens geen grap.
          Absoluut!
          We (oa Harro en Nop) komen zondagavond pas aan dus begın volgende week plaatjes.

Commentaar

Ja, die foto's zijn echt super geworden! Ik heb al een voorproefje gehad, maar toch kan ik niet wachten om ze nog een keertje te zien! Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar dat filmpje van Roel op groot scherm. Nooit gedacht dat alles zo goed zou lukken!
            Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
            http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

(oplichters :P) Gelukkig is n persoon van de delegatie weer op Neerlandsche bodem, welkom terug Demelza meisje

Commentaar

Thanx Paul! Ben echt blij dat ik gegaan ben! Maar goed. Het verslag volgt binnenkort dus.
                Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
                http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Werken...
                X