Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Dag 2: 29 maart

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Dag 2: 29 maart

Even een kort berichtje vanuit Side. Met de mobiel getypt. Het wordt nog spannend morgen! Roel heeft een prima platform gevonden. Morgen weer een bericht.. 23 graden en zon.
    Ook groetjes van mij [demelza]. Lekker bruin geworden. Morgen is 'd-day'. Donderdag weer thuis. Verslag volgt dan.
    ...En ook de hartelijke groeten van Brinx! We zitten met zijn allen (vol goede moed) te hopen op net zulk prachtig weer tijdens de eclips als dat we tot nu toe gehad hebben. Veel groeten vanuit een rustig restaurantje in Side.

Hallo allemaal, hartelijke groeten vanuit een wolkenloos Side. De weersverwachting ziet er heel goed uit voor morgen. We zitten op het buitenterras van een toprestaurantje boven de branding. De Efespils smaakt buitengewoon. Elk moment komt de ober de salmonellavleesschotel serveren dus echt akelig is het (nog) niet...
    Her en der zie je al verdwaasde excentriekelingen met eclips-T-shirts rond dwalen. De spanning stijgt met het uur. Okee, genoeg drama voor zover. Wordt vervolgd! Groet Harro.

Ok, hier Bart. Na twee dagen schijn ik gebombardeerd te zijn tot nieuw forumlid. Ok, ben benieuwd wat het me gaat brengen... Het begin, zonnig en warm, belooft veel goeds. Eindig ik ook als zo'n excentriekeling met de afdruk van een oculair rond m'n oog? Nou ja, eerst maar even eclipsen morgen. See you in SiberiŽ.
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Wat leuk al die korte berichtjes van onze helden! En welkom Bart. Ik geloof wel dat het je gaat bevallen!!! :thumbup:

Commentaar

Kewl!! hij staat weer op de main!

Commentaar

Leuk om te lezen dat zij het daar naar hun zin hebben!! Nu maar hopen voor hun op heldere lucht!!!
        En op mooie foto's
        Greetzzzzz Daantjuh
        Dobson Skywatcher 200/1200
        Skylux 70/700

Commentaar

Gaaf mensen. Hoe is de nachthemel daar eigenlijk in vergelijking met Nederland?
          - Skywatchter 150 mm F5 Newton
          - EQ3, aandrijving + poolzoker
          - Bresser 10x50
          - Canon EOS 400D + wat glaskokers

Commentaar

Valt tegen. Je zit aan de kust met veel toerisme, en dus veel verlichting...:S

ik spreek uit ervaring hoor :P maar je kunt daar ook een paar kilometer de bergen in gaan en dan is het volgens mij prachtig! :lol:

Commentaar

Klopt, ik zag daar 's avonds ook niets afgelopen zomer. Alleen maar bier en mooie meiden, maar goed :P

Commentaar

Nou ik weet niet of die meiskes jou zo leuk vonden als ik zo kijk naar je avatar :laughing3:

je hebt nog waterpokken, maar dan zwart! :P

Commentaar

hmm zo veel moois heb ik daar nu ook niet zien lopen 2 jaar geleden. Afgelopenjaar in croatie viel dat ook vies tegen.

Heb hekel aan massatoerisme mssn dat het daar aan ligt :P
                  [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Origineel geplaatst door Marijn
                    Nou ik weet niet of die meiskes jou zo leuk vonden als ik zo kijk naar je avatar :laughing3:

je hebt nog waterpokken, maar dan zwart! :P
                    Ik wilde eigenlijk mijn avatar veranderen in een foto van jou en dan reageren op jouw commentaar, maar dat kost me teveel tijd en moeite.

Maar je mag wel weten wat mijn plan was :thumbup:

Commentaar

ach met zon hoofd wil niemand je maar je hebt toch een streepje voor met dat korfballen he maargoed ONTOPIC :P *doet braaf*
                      Groetjes!

Commentaar

Werken...
                      X