Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Drukgebiedje kopen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Drukgebiedje kopen?

Blijkbaar is het mogelijk een drukgebied te kopen. Drukgebieden krijgen (net als orkanen) een naam. Een hogedrukgebied kost Ä 299,00 en een lagedrukgebied slechts Ä 199,00.

Dit jaar geldt de regel dat alle hogedrukgebieden een vrouwelijke voornaam moeten krijgen. Zal ik?

Lees meer!
    Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
    http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

En vanuit het zuiden trekt hogedrukgebied Demelza zich langzaam over Nederland. Hier op de satelietbeelden is goed te zien hoe Demelza zich de afgelopen dagen ontwikkeld heeft boven BelgiŽ en vervolgens...

Doen!
    "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
    - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Ohoh wat lollig en lagedrukgebieden krijgen mannelijke namen?

Commentaar

Haha! Klinkt wel grappig! Nu nog een sponsor vinden!

Commentaar

Nat en woest en als ze voorbij is... is alles stuk! :P
          "SQM is nothing, transparency is everything."

Commentaar

"Het hoge drukgebied Demelza dijt steeds verder uit en beheerst nu al grote delen van Europa. Ze zal blijven groeien totdat ze het lagedrukgebied Nop tegenkomt, die vanuit het noordoosten nadert. Het kruisen van de fronten zal zeker de nodige ontladingen electrische activiteit veroorzaken. Weeralarm: kans op wateroverlast!"
            SkyWatcher Heritage 130p Flextube (Dob)
            Meade DS2070AT (70mm refractor + Autostar) 76/700 Newton type "Kijkshop"

Commentaar

Mwhoeha Volgens mij zit er nog een aflandige Limburgse bergrugwind aan vast die de hele handel weer terugdraait naar Duitsland.
              30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Haha!
                Ik heb me laten vertellen dat lagedrukgebied Nop een allesverwoestend drukgebied zal zijn waar niets of niemand tegenop kan. Dat worden weer grijze nachten tot 2008.

Commentaar

Ik denk dat het nog wat te vroeg is voor heftig onweer en regen, zal vanaf midden april wel kunnen

Commentaar

Origineel geplaatst door martijnske
                    Ik denk dat het nog wat te vroeg is voor heftig onweer en regen, zal vanaf midden april wel kunnen
                    Moet jij Nop en Demelza eens laten botsen, kijken hoeveel bliksem je krijgt
                    SkyWatcher Heritage 130p Flextube (Dob)
                    Meade DS2070AT (70mm refractor + Autostar) 76/700 Newton type "Kijkshop"

Commentaar

In de zomer!

Commentaar

Werken...
                      X