Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Plaats hier je weerfoto's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Inkomende bui

Inkomende bui dd 7 Mei om 19:50 uur hier in Haarlem. Op foto ziet het er uiteraard altijd minder indrukwekkend uit als in het echt ... maar vond de lijn blauwe lucht/bui te mooi om niet te schieten

Menno
    Ioptron CEM25EC / Meade LX65 8" f/10 ACF OTA / Zwo ASI294MC Pro / Zwo ASI385MC

Commentaar

Zonsondergangen met veel wolken enzo horen hier ook toch??

Persoonlijk vind ik het wel wat jammer dat de zon uitgebrand is, andere vinden van niet.
      "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
      - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Het blijft mooi met al die wolkpartijen! Wat overbelicht aan de linkerkant en vast niet professioneel, maar ik vond het wel wat sterks hebben omdat het contrast nu hoger is.
        - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Nu de foto's in het juiste topic. De foto's zijn gemaakt met een merkloos 6 mp cameraatje. De "day" foto's zijn gemaakt met standaard instelling. De "night" foto is gemaakt met een sluitertijd van 15 seconden en een diafragma van 4.8. Kwaliteit is wel vre te zoeken, maar anders had ik ook niet verwacht. Toch leuke fotootjes.
          Scientia non habet inimicum nisi ignorantem.
          Omne ignotum pro magnifico.

Commentaar

Zonsondergangen op 17 & 18 mei 2007! Genomen met de 400D en de 17-85mm. Die van 18 mei moet wel mijn favoriet van de drie zijn. Alleen de voorgrond blijft een beetje saai omdat het steeds hetzelfde is. Ik moet er meer op uit!
            - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Bliksem !

Het ging hier in Amersfoort net even flink te keer. Van de ca. 100 foto's die ik heb gemaakt was er gelukkig eentje bij waarop een bliksem stond. Camera Canon 300D F18 4 sec bij ISO 100. Het valt nog niet mee zo'n bliksem op de plaat te krijgen.

Commentaar

Ooit een keer geschoten...
                - Sidus Ludoviciana -

Commentaar

Zonsopgang van vanochtend

Commentaar

Weerfoto's UK

Zooo, net weer terug van Honeymoon uit de UK... Heerlijke tijd, mooi weer, en hier en daar een buitje. Ziehier wat vergezichten:

Zonsondergang vanuit Capel Curig (wales) de berg is de Moel Siabod, een van de hogere bergjes daar.

Je ziet de regen zo vallen vanaf Great Orme's Head bij Landudno, Wales

Uitzicht vanuit de tent op de Ben Wyvis, Schotland. Foto gemaakt vanaf Bunchrew, bij Inverness
                    SkyWatcher Heritage 130p Flextube (Dob)
                    Meade DS2070AT (70mm refractor + Autostar) 76/700 Newton type "Kijkshop"

Commentaar

Foto's van het onweer op 10 juni '07:
                      30sec, ISO 200
                      1/3sec, ISO 200
                      1/3sec ISO 200
                      Ik heb denk ik een uur buiten gezeten, met de camera voor mijn buik en vinger op de knop . In mijn fotoalbum staan er nog een paar.
                      Na een uur moest ik toch echt naar binnen want het kwam toen toch aardig dichtbij.
                      Swingen op Buena Vista Social Club

Commentaar

Eind vorige maand: De koude ochtendmist blijft hangen boven de kust van Oban/ Schotland!

@Lieuwe: Great Orme's Head ziet er puik uit! Na tig keer Schotland moet ik ook een daar gaan kijken!
                        "Zu groß, zu klein, Er könnte etwas größer sein..."

Commentaar

Gisteren heb ik deze sundog kunnen bewonderen .

Commentaar

Fotoos van vanavond, omstreeks 23:10 te Sneek, gemaakt vanuit de achtertuin. Kwaliteit is niet je van het, maar dat is de camera ook niet (leg het verband zelf maar )

[/img]
                            SkyWatcher Heritage 130p Flextube (Dob)
                            Meade DS2070AT (70mm refractor + Autostar) 76/700 Newton type "Kijkshop"

Commentaar

netjes lieuwe, ik ha se d'r net op.

Commentaar

Hier is een regenboog van gisteren

Commentaar

Werken...
                                X