Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Kennen jullie Armand Pien?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Kennen jullie Armand Pien?

Keek ik vroeger altijd naar. De beste weerman ooit! Het leuke was dat hij een hoop toelichting deed bij zijn praatje.
    http://www.youtube.com/watch?v=4gYVfq5MdqA
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Ken hem niet maar misschien was hij ook wel voor mijn tijd

Commentaar

ja, maar jammer dat het niet echt een weerberichtje is Ik heb wat gezocht op het internet maar ik vind er niet direct. Het is trouwens dankzij hem dat ik mijn eerste maansverduistering heb gezien.
      Celestron C8 - Orion ED100 - Orion ED80 - Skywatcher ST80 - Tasco 17TR- Omegon Argus 16x70 - Helios Naturesport 10x50- Meade LDX75- AZEQ5

Commentaar

Ik ken hem (helaas) niet. Maar zijn accent doet vermoeden dat ik me moet schamen, of zit ik ernaast, Nop?

Ik heb verder ook niet veel kunnen vinden, helaas.
        Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
        http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Het was een Belg, er waren in die tijd nog geen goede ....
          Celestron C8 - Orion ED100 - Orion ED80 - Skywatcher ST80 - Tasco 17TR- Omegon Argus 16x70 - Helios Naturesport 10x50- Meade LDX75- AZEQ5

Commentaar

Ow... Dan zat ik er helemaal naast wat dat accent betreft!
            Ik moest wel lachen om dat filmpje.
            Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
            http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

off topic: Jefke, met deze avatar verwent u ons werkelijk.

on topic: Ik ken hem ook niet. Ik ben nog van het tijdperk "Joop van Zijl" en daarna. Pelleboer heb ik nog wel op de radio gehoord, trouwens.
              Ik vraag me ook opeens af hoe lang Erwin Kroll al meedraait...
              "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Erwin Kroll!
                Lang, zeker! Rond 1985 was er een JWG-bijeenkomst, alwaar ik een handtekening scoorde op een meteosat afbeelding! Was toen gastspreker bij de roemruchte Landelijke JWG bijeenkomst. Erg leuk, en JE kans om Chriet Titulaer te kietelen en een echte Kroll te scoren!
                30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Origineel geplaatst door Roel
                  off topic: Jefke, met deze avatar verwent u ons werkelijk.
                  Gelieve niet te lachen met mijn pasfoto Roel 8)
                  lol

Nu dat Sabine het weer presenteert zien we maar de helft van Europa meer

Commentaar

Werken...
                  X