Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Foto van een bolbliksem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Foto van een bolbliksem

Het is niet helemaal astronomie gebaseerd, maar er schijnt bijna nog nergens een echte foto te bestaan van een bolbliksem.

Wie heeft een idee wat een foto van een echte bolbliksem waard zou zijn?

Een team van profs om je heen die je foto weken gaan testen op mogelijke photoshop acties?

Commentaar

Jah er is een foto van een bolbliksem, is gemaakt waar ik woon, ik heb hem zelf ook gezien, foto van de Bolbliksem is gemaakt in de herenstraat in (oud)Rijswijk.
      een beetje googlen en je moet hem kunnen vinden.

Commentaar

Ja er is idd een foto te vinden van een bolbliksem in Rijswijk, maar stel je daar niet te veel van voor... het is namelijk geen spectaculaire foto en bovendien is er zeer veel twijfel over die foto van ene Mirjam..
        De kosmos, wat een geniaal ontwerp.....

Commentaar

Origineel geplaatst door Kaas
          Jah er is een foto van een bolbliksem, is gemaakt waar ik woon, ik heb hem zelf ook gezien, foto van de Bolbliksem is gemaakt in de herenstraat in (oud)Rijswijk.
          een beetje googlen en je moet hem kunnen vinden.

Commentaar

Origineel geplaatst door gijsraaf
            Ja er is idd een foto te vinden van een bolbliksem in Rijswijk, maar stel je daar niet te veel van voor... het is namelijk geen spectaculaire foto en bovendien is er zeer veel twijfel over die foto van ene Mirjam..
            Die Mirjam heeft een winkel daar in de herenstraat, en die zit er nog steeds dacht ik (ik woon daar niet meer in de buurt) en die heeft echt bestaan.

Commentaar

Werken...
            X