Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

leven in meteoren

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

leven in meteoren

hoi mensen ik vind meteoren de laatste tijd heel boeiend en ik dacht dat er in meteoren wel leven kan zitten want er is is een steen van mars op aarde gekomen en daar zaten bacterie gaten in helaas zat er geen leven in de meteoor maar in elke meteoor die ze hebben gevonden zaten mini gaten de kans is best wel groot dat we ooit een meteoor met bacterien erin vinden want er was ook eens rode regen in india die van meteoren afkwamen en ze dachten dat dat bacterien waren ik denk dat er wel leven mogelijk is hoor in bacterien maar dan niet zo iets van ruimte wormen ofzo :P ik ga in de toekomst naar de noord en zuid pool om meteoren te zoeken want daar komen meteoren het meeste voor wie weet vinden we ooit zo'n meteoor met leven erin
    ik wilde een korte profiel,(extra stukje text) maar hij is uiteindelijk toch lang geworden.....................haha

Ik wil eigenlijk alleen maar even tussendoor rammen dat een punt en/of
    komma hier en daar het geheel een stuk makkelijker leesbaar maakt...
    Achromatologisch

Commentaar

oke is goed'maar demelza waarom heb jij het naar het heelal verplaatst
      ik wilde een korte profiel,(extra stukje text) maar hij is uiteindelijk toch lang geworden.....................haha

Commentaar

Het idee van leven in meteoren is ook geen nieuw idee. Overigens zal levend leven niet gevonden worden, maar mogelijk wel restantbewijzen ervan (in het geval van Mars). Kometen maken enorme banen om de zon, en komen daarbij in zowel warme als zr koude regiones. De kans dat er leven is op een meteoor, is daarom dan ook nagenoeg onmogelijk.
        "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
        - Roel & Steem, 2019

Commentaar

wat krijgen we nou????? ook al niet nieuw??? ik moet echt beter mn best doen

Commentaar

Werken...
          X