Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

zwaartekracht in de ruimte

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

zwaartekracht in de ruimte

hey mensen ik ben het weer ik heb alweer mn koppie koppie gebruikt voor een nieuw idee zwaartekracht in de ruimte oke ik zal het uitleggen in het ruimte schip is de grond toch van metaal gemaakt nou ik dacht aan schoenen met allemaal magneetjes erop een heleboel en je hebt zwaartekracht natuurlijk andere spullen niet maar de astronauten dan wel :lol: en je kan nog steeds alsnog zweven door ze bijvoorbeeld uit te doen of gewoon een sterke sprong geven maar zo hem je dus zwaartekracht in de ruimte maar dan wel alleen voor de astronauten maar het werk gaat er simpeler dus het antwoord is: schoen magneten schoen met een heleboel magneetjes
    ik wilde een korte profiel,(extra stukje text) maar hij is uiteindelijk toch lang geworden.....................haha

Dat is geen zwaartekracht.
    Je lichaam is nog steeds gewichtsloos dus het zweeft nog steeds en trekt zelfs aan je magneetschoenen.

Dus je zweeft alleen niet weg, maar je kan niet van zwaartekracht spreken..
    150mm F5 Newton op MON-2 Synscan
    Hyperion Zoom met Hyperion 2.25x Barlow, thats it!

Commentaar

hallo je hebt toch spieren het is niet dat je met zweven naar boven vliegt je kunt je armen gewoon beneden houden en je blijft teminste aan de vloer vast niet zo negatief zijn
      ik wilde een korte profiel,(extra stukje text) maar hij is uiteindelijk toch lang geworden.....................haha

Commentaar

geen goed idee , magnetisme zwakt af met de tijd + waar is het ecosysteem?
        Jupiter. Mannen weten waarom.

Commentaar

uhm...ecosysteem? man laat ook maar met dit topic dan niet joh maar ik ga het lekker toch proberen :P

Commentaar

Cody, volgens mij lees jij al dit soort ideeŽn in fictieve boeken of strips. Magnetische schoenen komen hierin namelijk regelmatig voor. Al jouw ideeŽn zijn dus niet nieuw. Je boorduurt door op een idee dat je ergens ziet, maar met een gebrek aan kennis en een te ruim beeld van wat reŽel is blijft het lastig jou ervan te overtuigen dat het allemaal niet zo simpel is of zo simpel werkt.
            "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
            - Roel & Steem, 2019

Commentaar

ow oke maar tis niet waar dat ik alles uit een boek lees hoor

Commentaar

Magnetische schoenen zouden niet nuttig zijn.
                Ons lichaam kan niet zonder zwaartekracht.
                Als we na een paar jaar ineens op een planeet gaan staan dan breken al onze botten en zakken we in als een puddingtaartje.
                Aarbeienpudding met een vleugje chocolade denk ik.
                Guan Sheng GS-500 150mm f/5

Commentaar

Buiten dit alles....

Probeer maar eens te lopen met een stel van die magneten onder je schoenen...

Ik denk dat je hooguit 4 stappen zet.
                  De magneten moeten zo sterk zijn dat als je met 1 voet van de grond bent je andere voet vast moet blijven zitten. Anders ga je nog "vliegen"

En als je ervoor wilt trainen.... laat maar alvast nieuwe broeken maken.
                  Je dijbeenspieren zullen flink groeien.. 8)
                  Beter een GAT in je hand dan een hand in je ... :shock:

Commentaar

oke je hebt mischien gelijk ik zal wel een paar nieuwe ideeen verzinnen, jammer dat ik een onderwerp niet over vliegende auto's kan hebben barst!

Commentaar

zet 'm op Cody!
                      XT10

Commentaar

dank je tune!

Commentaar

Wat is er overigens mis met science fiction boekjes?
                          Oja, wat is er overigens mis met het grote wiel, dat zo snel draait in de ruimte dat door de centrifugale krachten (of mag ik het zo niet noemen?), je de zwaartekracht gelijk aan de aarde simuleert?

En veel melk drinken en je botten blijven wel gesterkt dunkt mij.
                          Geen magneet nodig, alleen om de motor te laten draaien voor het gigantische wiel.

Is er een reden dat de NASA hier nog niet mee heeft geŽxperimenteerd?

Of ga ik nu off topic?
                          Before I speak, I have something important to say. - Groucho Marx

Commentaar

Zo stelden ze het ook voor in de BBC-docu 'Space Odyssey'. Alleen kwamen ze daar tot 0,5 G. Vond het geen stom plan in ieder geval.

Geen idee waarom NASA er niks mee doet (als dat zo is, ik neem het even van je aan). Zal wel aan hun prioriteitenprogramma liggen.
                            XT10

Commentaar

Sorry, NASA experimenteert hier wel mee.
                              Before I speak, I have something important to say. - Groucho Marx

Commentaar

Werken...
                              X