Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

De maanfases uitgebeeld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

De maanfases uitgebeeld

Een plaatje zegt vaak meer dan 1000....
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Mooie animatie, Nop!
    Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
    http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Mooi gemaakt nop :P
      Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Erhm.. Mooi ge eeh plakt?
        30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Hier nog een mooi plaatje van de maanfases, gezien vanaf Aarde.

je kan mooi zien dat de Maan, ondanks dat ze altijd met dezelfde kant naar Aarde toestaat, toch nog een kleine variatie daarin heeft.
          [url=http://www.seti.nl/]\[u]SETI@Netherlands[/u]/[/url]

Commentaar

Origineel geplaatst door jlrensen
            Hier nog een mooi plaatje van de maanfases, gezien vanaf Aarde.
            Prachtig! Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, maar zo'n filmpje zegt meer dan duizend plaatjes!
            "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Origineel geplaatst door jlrensen
              je kan mooi zien dat de Maan, ondanks dat ze altijd met dezelfde kant naar Aarde toestaat, toch nog een kleine variatie daarin heeft.
              Het is vanwege dit proces dat we vanaf de aarde 60% van de maan in kaart hebben weten te brengen, waar je eigenlijk 50% zou verwachten!
              This person attempts not to panic, with the aid of several towels.

Commentaar

daar heb je gelijk in damatrixs ik vraag me eigenlijk af wat die 60% van de maan is. ik zie alleen elke dag de zelfde kant van de maan ik zou denken dat dat 50% procent is dus :P
                ik wilde een korte profiel,(extra stukje text) maar hij is uiteindelijk toch lang geworden.....................haha

Commentaar

Werken...
                X