Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Felix Baumgartner gaat vandaag springen !! Mag je niet missen !!

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Felix Baumgartner gaat vandaag springen !! Mag je niet missen !!

Baumgartner gaat vandaag over enkele uren een ruimtesprong maken per parachute en een vrije val makem met een topsnelheid van 1000 km/u !! Volg het live op Red Bull Stratos....
    Hij wordt de eerste mens die door de geluidsbarriere gaat zonder vliegtuig...........

http://www.redbullstratos.com/live/

classicscopes
    WO FLT110 prototype - Oude klassiekers

Hopelijk springt hij vandaag wel! Er zijn deze week al meerdere pogingen geweest, maar moesten steeds afgelast worden door de wind...
    10" SW Flextube dobson

Commentaar

Wow, gaat hij er al in? Ik schakel net in.

Hopelijk nu met wat meer commentaar of een muziekje desnoods want het is wel de meest doodse stream evh!
      Public Outreach @ Sterrenwacht Midden-Nederland | 210mm ~F5 DHZ dobson in de maak | verder: singlespeed MTB, SSCX & ouwe gamer

Commentaar

Neeeee! Ik ben nu aan het werk! Arg!
        Voor hoe laat staat de sprong precies gepland?
        "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Ooooh... Ik hoorde net op het nieuws dat de ballon nog zeker twee uur moet klimmen, en ik ben over een uurtje thuis. Pfoe, was bang dat ik alles zou missen.

Commentaar

Hij zit nu op bij 12 km, en heeft daar een half uur over gedaan. Alle tijd dus.
            Wel mooie beelden hoor.
            12" F5 Meade Lightbridge; 8" F10 Meade SCT op LXD75; 4" F7 Robtics ED op Vixen Polaris;
            7x50 Vixen Ascot verrekijker, en te weinig donkere nachten in een bos met een uil.

Commentaar

Ik kijk ook lekker mee
              Erg fraai om te zien.
              Meade LX200GPS 12" - Lodestar - Canon450Da

Commentaar

ik krijg nu constant dat er een fout is opgetreden en zie geen beeld. ben ik de enige?
                Astro-homepage: http://www.astro-photo.nl
                TMB92 - QSI583ws - C11 - Nikon D800 - ASI174mm + DMK21 - NEQ6 - Lunt 60/BF1200

Commentaar

Nee hier ook. Vervelend....
                  12" F5 Meade Lightbridge; 8" F10 Meade SCT op LXD75; 4" F7 Robtics ED op Vixen Polaris;
                  7x50 Vixen Ascot verrekijker, en te weinig donkere nachten in een bos met een uil.

Commentaar

Ja daar is ie weer. Net op tijd voor de Armstrong line uitleg.

Commentaar

bij storing duw ik even op F5.... tot nu toe lukt dat steeds....

Commentaar

Via geenstijl was die de hele tijd in de lucht. Maar om nu nog een uur naar een opstijgende ballon te gaan kijken
                        What where the skies like when you were young?

Commentaar

Ja, hallo! In dat uur kan natuurlijk van alles gebeuren. Wat is nou een uur op een mensenleven?

Edit: Hij springt vanaf een hoogte van 36.576 meter.
                          Last bewerkt door Observer; 14-10-12, 17:59.
                          "I'm gonna have to science the sht out of this." [sic] (Mark Watney - The Martian)

Commentaar

Ik zit nu ook te kijken, bedankt voor de tip!
                            200 mm Meade LX 200 ACF, Takahashi TSA 102, Lunt Ls60tha, Imaging Source DMK21, Canon eos 1000D

Commentaar

Zo, ik ben thuis!

En ik zie dat hij net boven de 30km is gekomen. Wat een timing! En nu maar hopen dat de servers het houden!

-plop-

Commentaar

Werken...
                              X