Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Aarde uit omloopsbaan

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Aarde uit omloopsbaan

http://www.worldjumpday.org/

Moet ik dit geloven? Ik denk zelf niet dat het werkt...

Misschien een theoretische wetenschappelijk feit, maar in werkelijk is de massa van dee aarde natuurlijk onvoorstelbaar veel meer groter dan jezelf...toch??
    Er is chaos in het heelal, maar het heelal is geen chaos.

Commentaar

Ja maar wat ze dus gaan doen is minstens 600 miljoen mensen tegelijk laten springen op een bepaald tijdstip, om daarmee de aarde een andere omloopsbaan te geven...

Commentaar

en wat is daar het nut van?

Commentaar

ik denk zo maar dat dat niet gaat lukken

Commentaar

Dercus volgens mij heb je niet eens naar de website gekeken Er staat "Scientific research has proven that this planetary positioning would very likely stop global warming, extend day-time hours and create a more homogenous climate."

Oftewel: een einde aan brengen aan het broeikaseffect, de dagen langer maken en een gelijker klimaat teweegbrengen.

Commentaar

Sorry, ik ben er wel geweest maar heb het niet helemaal gelezen...

Commentaar

tsja
                600.000.000 * 70 (gemiddeld gewicht) = 42.000.000.000 kilo

dus 42 miljoen ton

dat is aardig wat

Commentaar

En de aarde weegt weegt 5.972.000.000.000.000.000.000 kilogram. Doe beweeg je dus niet met 42.000.000.000 kilo.
                  But I, being poor, I've ownly my dreams. I split my dreams under your feet. Tread softly, because you tread on my dreams. I assume you dream...

Commentaar

als je nou 42 miljoen ton nou op 1 plek concentreert, maar dat is het probleem je kunt geen 600 miljoen mensen op een hectare te duwen

Commentaar

Vergis je niet he.....maar het is idd hoe gaan die allemaal tegelijk gaan springen op de zelfde plaats.

Volgens deze test of wat het ook wel moge zijn zou je het dus overal kunnen doen...maar dan heb je het gewicht niet aan 1 kant, maar verspreid.
                      Hierdoor word en is die druk niet zo groot, tegen als alles op 1 bepaalde plaats gebeurd...dan zou het misschien wel eens mogelijk kunnen zijn.

Commentaar

Let er wel op Philip is dat je per land een eigen tijd hebt dat je springt. Als je de mensen achter elkaar laat springen ontstaat er een cascade effect. Net als een soort domino. Ik weet ook niet of dit genoeg kracht oplevert. Ik vind het in ieder geval geen goed idee want al lukt het, dan weet je nog niet alle gevolgen

Commentaar

Volkomen mee eens.....mensen beseffen blijkbaar niet dat de toekomst van de aarde er van af hangd.....stel dat het lukt op de manier zoals ze willen.
                          Wat voor een katastrofe zal dat niet gaan zijn voor het weer op aarde.
                          Trouwens....als het zou moeten lukken dan zijn we wat verder van de zon af.......dus gegarendeert een nieuwe ijstijd die dan niet enkle 100 duizend jaar zal gaan duren, maar heelwaarschijnlijk wel voor eeuwig en altijd.

Dom, dom, en nog eens dom.

Commentaar

is toch net als zo'n ander experiment. Met heel veel laser lampjes tegelijk op de maan schijnen om een rode vlek te creeren.

Maar dit gaat toch nooit werken. Dan moet iedereen op bepaalde tijdstippen springen. Dit gaat allemaal vast en zeker ongelijk waardoor de kracht nog geneens zo groot is. En zoiezo via een website spreek je niet heel veel mensen aan

Commentaar

en je valt ook niet zo snel als iedereen nou eens 1 m hoog zou springen (wat heel erg veel is) dan val je metr een snelheid van 9,81 m/s per seconde dat is helemaal nix, maar ze hadden tog zoiets in de efteling gedaan in de zomer???

Commentaar

Werken...
                              X