Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Beetje vreemd; na je dood de ruimte in?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Beetje vreemd; na je dood de ruimte in?

Oke, beetje rare vraag.

Ik vroeg me af of er bedrijven bestaan die de ultime laatste wens kunnen uitvoeren; Na je dood de ruimte in.
    Bijvoorbeeld 'De Grote (oneindige) Reis' richting je eigen sterrenbeeld reizen.
    Zijn er mensen die hier iets van weten?

Joeny
    :-)

haha nooit van gehoord, maar vind het eignelijk wel een grappig ideee! zo van: ik wil niet begraven worden of gecremeerd, nee hoor ik wil naar de ruimte! naar mijn eigen maantje! haha

Commentaar

Ik heb wel eens in een boek gelezen dat iemand na zijn dood naar de maan was gevlogen. En daar zijn graf gevonden.

Commentaar

en de vader van Star Trek was in de as-urn meegegaan met space shuttle, om daar het uit te strooien.

er bestaat wel ene bedrijf, voor een paar duizendjes een grammetjes meebrengen. weet niet meer hoe het heette, maar het heeft volgens mij zelfs ook op nieuws gestaan op astrostart.

ik wil ook in de ruimte begraven worden, maar niet vantevoren geroosterd te worden.

een zijn met de universum (maar zijn wij al)

Commentaar

mij lijkt het ook wel een grappig idee... maar ja een paar duizentjes haha..

Commentaar

Ik dacht ook dat er al zo een bedrijf was die je as tot een bepaalde hoogte bracht en dan het uit strooien???

Ik vind het opzich niet echt gek bedacht hoor......als ik het geld had, ja zeker weten 8)

Commentaar

Ik vlieg dan zeker naar het Sterrenbeeld Steenbok.. Duurt wel even dan..

Commentaar

Nou de sterren van het sterrenbeeld Steenbok staan ook niet allemaal evenver van ons vandaan .

Commentaar

Ik vind het echt een belachelijk idee maargoed. Het kan wel. Ze nemen alleen niet al je as mee, maar een beetje. En je hele lijk de ruimte in kan al helemaal niet...

Trouwens een paar duizend euro is heel gewoon voor een uitvaard hoor Miranda, wat denk je dan een begraafplaats alleen al kost en dan moet er nog een kist bij en bloemen en een steen en koffie en cake en vlogauto's enz enz enz enz....

Ik denk dat het in de ruimte latn verstrooien van je as trouwens wel wat duurder is dan een paar duizend euro. Maar waarom zou je het doen. Je merkt er toch niks van. Je kan beter gewoon de ruimte in vr je dood bent lijkt mij...
                  But I, being poor, I've ownly my dreams. I split my dreams under your feet. Tread softly, because you tread on my dreams. I assume you dream...

Commentaar

Ben het volkomen met Rory eens =)

Je kan beter gewoon de ruimte in vr je dood bent lijkt mij...
                    Hahaha :lol: Die is mooi en helemaal waar

Commentaar

En als je die ruimtereis niet overleeft: niet getreurd, want dan ben je na je dood alsnog in de ruimte.
                      But I, being poor, I've ownly my dreams. I split my dreams under your feet. Tread softly, because you tread on my dreams. I assume you dream...

Commentaar

Oke.

Gezien de reacties is het een onderwerp waar iedereen een mening over heeft. Dit betekend ook dat er een gedeelte is die dit wel zou willen.
                        'k ben 't wel met Tycho eens; niet eerst roosteren (Brrr).
                        Maar eerst je lichaam vriesdrogen?? Wordt het startgewicht vast wat lager...
                        Wat zou een kilo'tje of 50 kosten om weg te schieten??

Joeny
                        :-)

Commentaar

Vriesdrogen of cremeren maakt echt geen reet uit hoor. Bij het laatste heb je geloof ik iets meer residu maar echt niet veel meer. Trouwens, word dat al in NL gedaan?

Commentaar

Het is toch gewoon je geld weggooien. Je lichaam laten lanceren kost aardig veel dat weet ik wel. Wat heb je eraan als je lichaam ergens rondzweeft rond saturnus.

Als veel mensen het as van hun lichaam na hun dood laten lanceren en het bij saturnus eruit strooien worden de ringen misschien ook wat groter :P

Commentaar

Ja man! Als 10 miljard mensen dat doen wel ja...

Commentaar

Werken...
                              X