Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

documentaire: de waarheid achter de maanlandingen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

documentaire: de waarheid achter de maanlandingen

Wie heeft de documentaire: de waarheid achter de maanlandingen op video ? Deze documentaire is in juli 2004 uitgezonden op RTL5. Ik zou hem goed kunnen gebruiken voor mijn lessen over de ruimtevaart.

Ik heb hem gezien. Wat wil je dan weten?

Commentaar

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de documentaire afgelopen week gezien op de space expo. Ik zou de documentaire graag zelf op video hebben om hem te gebruiken voor ruimtevaartlessen op de basisschool

Commentaar

Iemand zoeken die het opgemomen heeft....en anders naar RTL5 zelf een briefje schrijven en vragen voor een kopie.

Commentaar

RTL 5 mag de documentaire niet dupliceren

Commentaar

Stom toch........als ze het uitzenden en mensen nemen het op video op dan zijn het ook kopies..ja toch.

Toch een briefje scrijven als ik jou was...zaag hun de oren van de kop

Commentaar

Ik heb de documentaire volgensmij in april 2004 gezien.. Heb hem ook niet op een band staan.. Anders een brief schrijven ja of kijk is op de site van RTL.. Misschien dat daar een samenvatting van de uitzending staat..

Commentaar

Tim had een goed artikel over de waarheid achter de maanlandingen, veel langer voordat RTL 4 dat had. Die had ik zelf nog op m'n astronomie site gepubliceerd.. helaas ben ik 'm kwijt.

Tsja, aan mij heb je natuurlijk ook niks dan :lol:
                But I, being poor, I've ownly my dreams. I split my dreams under your feet. Tread softly, because you tread on my dreams. I assume you dream...

Commentaar

Iedereen heeft complot theorien over de maanlandingen, maar als het niet waar blijkt te zijn dan kan de nasa wel opzouten.
                  ik geloof niet dat het niet waar zou zijn, als dat het geval zou zijn dan zal het grootste wat de mens ooit heeft gedaan niet waar blijken te zijn en het zou tog voor een wereldweide shock verooorzaken

Commentaar

Kijk maar is hier Annabelen..

Commentaar

Volgens mij is Annabelen niet echt op zoek naar informatie, gewoon naar een videoband met die uitzending om te laten zien aan haar klas.. Ik denk niet dat iemand je daar verder aan kan helpen hier, ik heb ook al even gezocht op Google... Srry

Commentaar

Dan houd het op.. Misschien heb je nog een kans als je RTL 5 gewoon een brief schrijft, anders weet ik het ook niet hoor.. :P

Commentaar

Jups stuur ze gewoon een email of een brief, niet geschoten is altijd mis!

Commentaar

Zie hoe Edwin "Buzz" Aldrin aan zo'n samenzwerings idioot uitlegt dat de maanlandingen weldegelijk echt zijn:

http://www.csicop.org/articles/20021018 ... -video.mpg
                            PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Commentaar

lol die video ken ik al

buzz aldrin was mijn jeugdheld. er was een oude spel van hem, race to moon sim.

http://www.tycho81.demon.nl/buzz.zip

Commentaar

Werken...
                              X