Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

ruimte missie

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

ruimte missie

Ten eerste, je begint onderhand je eigen website van dit forum te maken Naatje. Op een forum kan je discussieëren over bepaalde dingen maar dit kan niet.

Ten tweede 8): De tijdlijn van Cassini staat al in de topic ''Cassini Tijdlijn'', dus dat is overbodig wat je nu doet, en is door Wouter geschreven, wel even netjes als je dat er even bij vermeld of niet..

Ten derde en dan stop ik ermee: In de Cassini Tijdlijn die je hierboven hebt gepost staan allemaal flyby's van de Cassini-sonde. Hallo, niet elke flyby is een ruimtemissie :lol:. Cassini-Huygens is één grote missie met verschillende flyby's zoals deze, en niet elke flyby apart is één ruimtemissie 8)
    0
    ja
    0%
    0
    nee
    0%
    0

En dit is ook kakkelloos overgenomen van Wouter. Dit is de link! Kom je hier alleen om planeto's te verdienen?

Commentaar

Ja, hij verdiend lekker veel planeto's door één keer op ''kopiëren'' te drukken..

Commentaar

Laten we deze thread dus sluiten en het eerste bericht verwjderen. Een beetje mijn harde werk zitten roven waar ik bloed, zweet en tranen in heb gestopt! Je zou je moeten schamen! :lol:

Nah zo erg is het niet, maar Naartje, niet zomaar dingen kopieeren zonder bron erbij en zeker geen dingen kopieren die al ergens anders op het forum staan.

Commentaar

Werken...
        X