Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Russische en Chinese ruimtevaart organisaties

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Russische en Chinese ruimtevaart organisaties

Heey,

Weet iemand hoe de russische en de chinese ruimtevaart organisaties heten

GReeTZ

the ReAr EnD
    This is the EnD of The ReAr

Voor de Russen is het RKA (Russian space agency)

Voor de Chinezen is het CNSA (Chinese space agency)

De astronauten van de Chinezen noemen Takinauten.

Commentaar

Een lijst met verschillende organisatie en de landen:

BNSC (Engeland)
      CSA (Canada)
      CNSA (China)
      ESA (Europa)
      NASDA (Japan)
      NISO (Nederland)
      NASA (Ver.Staten)
      RSA (Rusland)

Commentaar

NISO?

wat doet die?

maar we hebben ESA toch?

Commentaar

veel lullen weinig doen wat meestal zo is met van die kleine organisateis

by the way nederlands ruimtevaart budget is per jaar 100 miljoen euro (ik had eigenlijk minder verw8)

Commentaar

Verbeteren hé Philip; eerst wist je het niet van die Chinezen en toen ik mijn bericht plaatste had je snel jouwn bericht veranderd.! Volgens mij zijn het Taikonauten!

Commentaar

Quote:

Verbeteren hé Philip; eerst wist je het niet van die Chinezen en toen ik mijn bericht plaatste had je snel jouwn bericht veranderd.! Volgens mij zijn het Taikonauten!
              Ik was aan het zoeken en eens het gevonden stond jou post er al......toch had ik het er onder gezet maar dit omdat ik geen klein bericht wou plaatsen....daarom die edit.
              Het zijn eveneens idd Taikkonauten........als je je gekrengkt voeld, tja wat doe je er mee he

(nog een edit)

Bijna ieder land heeft zijn eigen ruimtevaart programma, Net als Belgie, Het KMI bv doet en betekend heel veel voor de enkele weersatelieten die alles verzamellen, en dit voor de rest van europa.
              Dadelijk eens op zoekken hoe het ruimte programma juist noemd (shame on me)
              Meestal is het zo dat de meeste Europese ruimtevaart agency's 1 geheel vormen en dus het alom ESA noemt.
              Toch ieder land heeft zo zijn inzeg.....hangt van de centen af, en de wetenschap van deze landen.

De Vs, de Russen, de chinezen, India, Brazilie en nog wat enkele landen doen het meer alleen dan zoals Europa gezamelijk.

De Russen, Chinezen en Europa werken eveneens vrij regelmatig samen wat alleen maar voordelen kan opleveren.
              Van de Russen en Europa is het bekend dat ze niet zoveel geld ter beschikking hebben zoals Bv NASA (Budget van een 7-800 Miljoen$)
              En dankzij deze samen werking dat ESA doet komen we toch aardig in de buurt van het gene wat NASA heeft, eendracht maakt macht he.

De meeste projecten zijn meestal wel geslaagd van ESA gezien Zij het met wat minder moete stellen en dus extra moeten uitkijken voor het faalen van een missie.
              Daarom dat ze ook minder projecten hebben, maar die er zijn mogen er wel wezen.
              Deze samen werking samen met de Russen en Chinezen dat ESA ook al eens doen, maken eveneens de polletieke banden sterker wat opzich altijd meer voordeel is dan maar wat geld besparen...of niet soms??

Commentaar

Werken...
              X