Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Filmpjes van lanceringen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Filmpjes van lanceringen

In verband met de, om het zacht te zeggen, schaars geklede dames op de website waar de filmpjes op staan, zijn de filmpjes niet beschikbaar zolang er geen nieuwe server is gevonden. Excuses voor het ongemak!

Deze film staat op de website van Sea Launch en is dus nog wel te bekijken:

Sea Launch: 13-04-2006
    Klik hier. Sea Launch vanaf een oud Noors olieplatform.

Kijk hier voor andere Sea Launch-lanceringen!

Gaaf, Marijn! Laat je ze trouwens hosten op je eigen webruimte? Dat soort filmpjes worden vrij snel flink groot...
    The scientific theory I like best is that the rings of Saturn are composed entirely of lost airline luggage. ~ Mark Russell

A MacBook user!

Commentaar

Ik gooi ze op http://www.putfile.nl , kan ik fimpjes opgooien tot 25 MB!

Commentaar

Dames en heren, jongens en meisjes! Ik heb EINDELIJK een RM-converter gevonden, nu nog hopen dat hij het doet. Ik heb, als hij het doet en ik ze wat heb gedit met Windows Movie Maker, de lancering van MRO (Mars Reconnaissance Orbiter, 12-08-2005), een Ariane 5 lancering van 11-08-2005 en de lancering van ASTRO-F aan boord van een Japanse M-V raket! Allemaal in Windows Media Formaat!

EDIT: HIJ DOET HET!!

Deze filmpjes mag u binnenkort verwachten!

De lancering van MRO komt morgen pas, ik ga nu naar bed!

Commentaar

zouden ze zo geen camera kunnen maken die bestand is tegen de hitte , en die naar beneden is gericht om te zien hoe hoog je gaat en wanner je in de ruimte zit , of bestaat dat al?
          Jupiter. Mannen weten waarom.

Commentaar

Dat bestaat al

Er zit bijvoorbeeld een camera op de Externe Tank van de Space Shuttle, die naar beneden gericht is.

Commentaar

Hh! Na een periode van rust komen er deze week weer een tweetal lanceringen!

- Donderdag 25 mei wordt een Delta 4 gelanceerd, live te volgen op NASA TV. Lanceervenster loopt van 0.11 uur tot 1.11 uur Nederlandse tijd (let er dus op dat dat de nacht van woensdag op donderdag is!)

- Vrijdag 26 mei wordt een Ariane 5 gelanceerd, live te volgen op Arianespace-tv. Lanceervenster: 2309-2354 uur Nederlandse tijd.

Meer informatie in Komende Week van 21 mei 2006 --> frontpage AstroStart (http://www.astrostart.nl :P)

Commentaar

Origineel geplaatst door Deepsilence80s
                zouden ze zo geen camera kunnen maken die bestand is tegen de hitte , en die naar beneden is gericht om te zien hoe hoog je gaat en wanner je in de ruimte zit , of bestaat dat al?
                Die bestaan inderdaad al. Hierbij een link naar video's van lanceringen die gevolgd zijn door RocketCam videorecorders.

http://www.eclipticenterprises.com/g...ocketcam.shtml
                De kosmos, wat een geniaal ontwerp.....

Commentaar

hey echt cool die filmpjes...
                  misschien een idee om een item te starten binnen dit forum waar video'tjes te downloaden zijn, dan kun je ze zelf branden en later op je dvd speler thuis bekijken... ?!
                  De kosmos, wat een geniaal ontwerp.....

Commentaar

UPDATE: NASA TV begint uitzending om 0.00 uur! Om 0.11 uur lancering Delta 4 met GOES-N! In Komende Week stond een andere vermeld omdat NASA TV aanvankelijk niets vermeldde in het programma voor vanavond! Komende Week zal ik nu even aanpassen...

Edit: Voor NASA TV klik je hier

Commentaar

Delta 4 lancering is toegevoegd!!

Commentaar

En weer een perfecte arian lancering gaat goed met die ECA nu.
                        9.200 kg

Snel naar die julesverne ATV-module zodat ze 20+ ton kunnen lanceren naar het ISS

Commentaar

Er is weer een nieuwe! De lancering van de Space Shuttle welteverstaan!

Commentaar

Kan ik ze niet opslaan?
                            "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
                            - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Die van putfile helaas niet... maar ik kan het ook niet maken bij Nop om al die filmpjes bij hem op de server te zetten! Ze zijn natuurlijk redelijk groot en met 10 filmpjes heb je alweer ongeveer 100 mb gevuld...

Die van de Space Shuttle is bijzonder en moest ook op de frontpage, dus die hebben we wel op de server geplant.

Commentaar

Werken...
                              X