Announcement

Collapse
No announcement yet.

Neil Armstrong, zijn leven: nieuwe film, release in oktober

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Neil Armstrong, zijn leven: nieuwe film, release in oktober

In oktober (heel snel dus) komt er een nieuwe bioscoopfilm over het leven van Neil Armstrong uit. A la Apollo 13.
    Film heet First Man: trailer: https://www.bing.com/videos/search?q...0FE9&FORM=VIRE
    Last edited by Bert Bogchelman; 26-09-18, 21:17.
    Objectieven in huis met de maten: 22,30,35,44,50,56,65,70,80,88,100,127,150,200,250, 315 en 400mm

Mooi.
    Want Armstrong was een bescheiden en terughoudend persoon. Zeker geen stereotype Amerikaanse aandachtschreeuwer.
    Misschien saai zelfs.
    En juist daardoor ben ik erg benieuwd.
    Harro bekijkt de hemel het liefst met een grote Newton en een goed gezelschap (560mm F/3,6 zelfbouw trussdobson met optiek van John Nichol Optical :)

Comment

En controversieel in de VS, meer hier.

Comment

Volgens mij ligt de focus van de film niet op de maanlanding zelf, maar op Neil Armstrong als mens.

Als je de vlag zo nodig wil zien, maak je zelf maar een film! of je kijkt naar de echte beelden natuurlijk (-:

Het lijkt mij wel leuk om de landing en EVA te zien vanaf een ander oogpunt.

Comment

Ik weet dat Armstrong een heel aantal keren in hele gevaarlijke situaties heeft gezeten en dat vaak heeft overleeft. Interessante film denk ik.

Een typische tweet can Trump onderaan het artikel.

Comment

Working...
          X