Announcement

Collapse
No announcement yet.

NOS plaatst Apollo missies online

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

NOS plaatst Apollo missies online

Philip Corneille meldt mij zopas dat de NOS TV beelden over de Apollo missies online staan: http://www.collectspace.com/ubb/Forum9/HTML/003228.html
    Ga de weg die jou het beste lijkt.

Gaaf!
    no one would have believed, in the last years of the nineteenth Century....

Comment

Prachtig! Kan het me nog herinneren als de dag van gisteren.

Comment

Bedankt hoor voor de link. Maar 's kijken hoe we die beelden van stream naar avi kunnen omzetten..
        Heq5 pro (belt mod) - Stellarvue 102ED (@560mm) - FT focuser - Momenteel een geleende ASI1600mm ;-) danielbeetsma.wordpress.com.

Comment

Langere beelden met veel minder compressie kan je kopen via het beeldengeluid archief. De meeste missies bestaan uit 2 tot 4 delen, elk deel is ongeveer 57 minuten en 3 GB groot. De beelden zijn van uitstekende kwaliteit als je naagaat hoe vaak de beelden van band naar band zijn gegaan.

Ik heb Apollo 12 tot 17, neemt 48 GB op totaal. Hellaas stemde de NOS niet in met mijn aanvraag van Apollo 11. Missies voor Apollo 11 heb ik niet gevraagt dus daar weet ik niets van.

De links van beeldengeluid die ik een paar maanden geleden gebruiktem voor het downloaden van de bestanden werken nu niet meer, ik raad aan alles te downloaden en op te slaan op 2 schijven.

Groetjes.

Comment

Originally posted by Daniel Beetsma View Post
            Bedankt hoor voor de link. Maar 's kijken hoe we die beelden van stream naar avi kunnen omzetten..
            Zou jij de stream van Apollo 11 kunnen overzetten naar AVI? die missie heb ik nog niet, zie bovenste bericht.

Comment

Prachtig ,historisch beeldmateriaal ,ik heb nog een vinyl- langspeelplaat met het verslag van de eerste maanlanding, van het polygoon journaal.

Comment

Working...
              X