Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Wie gaat er naar deze bijeenkomst over (lichthinder door) openbare verlichting?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Wie gaat er naar deze bijeenkomst over (lichthinder door) openbare verlichting?

Op woensdag 15 januari 2020, 13.00 -16.00 uur is er een "

Een paar onderwerpen die aan de orde komen:

- Licht is nuttig maar als er teveel van is dan kan het storend worden voor de omgeving. Ook in de reclamewereld heeft led licht grote invloed. Hoe leiden we dit in goede banen?

- Op een groeiend aantal plekken waar ledverlichting in de openbare ruimte wordt toegepast worden signalen over lichthinder opgevangen.

- Wat moet er worden gedaan om hinderlijke straatverlichting in de openbare ruimte te beperken?

Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door het Intergemeentelijk Overleg Openbare Verlichting.

Toegang is gratis voor studenten, medewerkers van overheden die zich met openbare verlichting bezighouden en leden van IGOV.
    Anderen moeten helaas 350 euro betalen.

Zijn hier studenten of overheidsdienaren die mee willen praten over het voorkomen van lichthinder? Grijp je kans.
    • Inhoudelijke presentaties en discussies
    • Kennisoverdracht gericht op beleid en praktijk
    • Actuele ontwikkelingen
    • Jouw inbreng wordt serieus meegenomen in de werkgroepen!
    Meer informatie:
    www.igov.nl/nieuws-openbaar/2121-igov-kenniscafe-licht-zicht-veiligheid-en-welbevinden-15-01-2020
    Astronomy's much more fun when you're not an astronomer - Brian May

Polarex D60 900mm/parallactische montering + aandrijving
    Sumerian Optics Propus (prototype) 10" F/4.7 (Protodob)
    Sumerian Optics Canopus 18" F/4.3 (Hyperdob)

Commentaar

Ik lees zelfs 350 Euro EXCLUSIEF BTW. Is dat een grap, een typefout, of gewoon een middelvinger?
      "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Als ik het zo lees is dit ook niet direct bedoeld, of zelfs helemaal niet voor het grote publiek toch?

''Doelgroepen
        OVL medewerkers van overheden, ontwerpers, opdrachtgevers, inkopers, beleidsmedewerkers, IV-ers, adviseur en installateur, fabrikant en leverancier.

• Inhoudelijke presentaties en discussies
        • Kennisoverdracht gericht op beleid en praktijk
        • Actuele ontwikkelingen
        • Jouw inbreng wordt serieus meegenomen in de werkgroepen

Deelnemen
        Deze bijeenkomst is kosteloos toegankelijk voor IGOV deelnemers, IGOV Innovatie Platform deelnemers en studenten. Voor niet-deelnemers kost de toegang 350,00 euro excl. btw. per persoon.''
        Ga de weg die jou het beste lijkt.

Commentaar

Het is voor ambtenaren van gemeentes. Voor hun werk. Programmeurs hebben dat ook, en dat kost ook geld. Zaalhuur, koffiemevrouwen en -meneren, schone toiletten, broodjes, borrel na.
          What where the skies like when you were young?

Commentaar

Toegang is gratis voor studenten, medewerkers van overheden die zich met openbare verlichting bezighouden en leden van IGOV.
            Astronomy's much more fun when you're not an astronomer - Brian May

Commentaar

Als je inspraak wil hebben stuur dan gewoon een mail naar je gemeente....

350.- vind ik trouwens ook niet een normaal bedrag, dar geld besteed ik dan liever aan een mooie nieuwe telescoop.
              Sky-watcher heritage 130p
              ​​​

Commentaar

Zoals ik het lees, kost het 350 euro ALS JE NIET KOMT.

(alle gekheid op een stokje: zou het 350 euro zijn moest je je inschrijven en je kat sturen?)
                Esprit 80ED f/5 Triplet, Esprit 120ED f/7 Triplet, 10” LX200 ACF f/10; 12" f/4 Sumerian; C11 EdgeHD - iOptron CEM60 - ASI 071 MC PRO

Commentaar

Waarom is het raar dat sommigen gratis mogen komen?

Gemeentes willen dat hun ambtelijk apparaat ervaringen uitwisselen, en bij nieuwe soorten beleid zie je wel vaker dat ze studenten dingen laten uitzoeken in het kader van een stage.

Als je als burger politiek iets wilt gaat dat via de lokale politieke partijen, of landelijk, of ga je een officiele lobbygroep oprichten, zoals al die milieuclubs doen en gedaan hebben. En dan zorg je ervoor dat ze je hiervoor als spreker uitnodigen of zo.

Commentaar

Idiote geldklopperij.
                    Dat ze een toegang vragen, prima. Personeel, huur, etc. moet nou eenmaal ergens van betaald worden. Tien of twintig euro, geen probleem mee maar 350 (excl BTW ?)
                    Ik ben benieuwd wie die winst in zijn zakken steekt.
                    My eyes are the best optical devices provided. Others:
                    GSO 400mm Dob, Robtics ED110 f/7, Nikon Aculon 16x50, Canon EOS 6

Commentaar

Commentaar

Werken...
                      X