Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Nog meer lichtvervuiling: Brabant light art

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ja, het moet beginnen bij het scholen van jongeren, zodat ze zich ervan bewust zijn dat dit ook een vorm van milieuvervuiling is, want dat leeft niet zo onder hen. Mijn ouders komen uit de tijd dat iedereen alles gewoon in 1 bak gooie en daarna ging alles op de vuilnisbelt.
    Doordat mijn generatie meer is opgevoed met milieubesef doen we dat tegenwoordig gelukkig anders, zo kan dat ook gaan met lichtvervuiling, door jongeren nu uit te leggen waarom het licht uit moet gaan ze straks dat ook misschien wel doen als ze volwassen zijn.

Het begint bij scholing van jongeren.
    200mmF5 Carbon, 150mmF12 Intes MK67, ED80mmF6, Towa 60/700, Coronado 40mmF10 PST, Fujinon 10x50, ZWO ASI174MM cooled, ASH mount, NEQ5, HEQ5pro en L-200 spectrograaf. Radio callsign PA3SKY

Commentaar

en een puik artikel is het geworden... een pagina groot !!!
      Klik op de afbeelding voor een grotere versie naam: krant bovenkarspel.jpg views: 2 grootte: 158,6 KB id: 1304679
      Ga de weg die jou het beste lijkt.

Commentaar

Mooi, dit ga ik nog eens even naar die dame van het provinciehuis sturen.
        200mmF5 Carbon, 150mmF12 Intes MK67, ED80mmF6, Towa 60/700, Coronado 40mmF10 PST, Fujinon 10x50, ZWO ASI174MM cooled, ASH mount, NEQ5, HEQ5pro en L-200 spectrograaf. Radio callsign PA3SKY

Commentaar

Werken...
        X