Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Orgone energie en "Joe Cells"

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Orgone energie en "Joe Cells"

Laatst ben ik na wat op internet rond te struinen de term "joe cell" tegen gekomen. Het verbaasde me eigenlijk wat ik las. Een Joe Cell is eigenlijk een collector voor Orgone energie, vrije kosmische energie die overal is, alleen niet nuttig gebruikt wordt.

Je schijnt hier vanalles mee te kunnen! Een Joe Cell slaat deze vorm van energie namelijk op in water, en is daarna als brandstof te gebruiken. Orgone verzadigd water brand namelijk, als ik de filmpjes, fora en sites moet geloven.

Weet iemand hier iets van? Ik ben erg benieuwd of dit ooit kan uitmonden in een nieuwe vorm van universele, en vooral bruikbare energie.

Kijk eens hier voor veel informatie
    *vond Robson 1.0 bouwen toch een heel stuk simpeler dan nu het ineens zo klein moet :\

Eh, sorry Ionize, maar dit zit er weer eens uit als een hoax van de ergere soort. Heb je al eens koude kernfusie geprobeerd?
    Informatie uit energie in focus & cosmic debris in flatfields.

Commentaar

Origineel geplaatst door Marc Fokker
      Eh, sorry Ionize, maar dit zit er weer eens uit als een hoax van de ergere soort. Heb je al eens koude kernfusie geprobeerd?
      Zou je denken? Ik weet het niet hoor... Er is erg veel over te vinden, veel zelfbouwprojectjes, veel filmpjes enzo. Niet alleen bronnen in het engels maar in verschillende talen.

Ik "hoop" dat het geen onzin is want dit ziet er leuk uit!
      *vond Robson 1.0 bouwen toch een heel stuk simpeler dan nu het ineens zo klein moet :\

Commentaar

Ik heb het nog niet bij de mythbusters gezien.......zou het waar kunnen zijn :P
        305mm f/5 Sumerian Canopus | 120mm f/5 SW Achromaat | 60mm Lunt Solarscope + 50mm DS

Commentaar

Werken...
        X