Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

google earth

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

google earth

Wil je wete hoe de de wereld er helemaal uitziet pak dan niet zo'n saaie wereldbol daar kan je ook alleen maar de korst(buitenkant van de aarde) mee zien als je nu ook wil wete hoe heel de aarde eruit ziet ga download dan google earth.google earth is een makkelijk handig programma waar je heel de wereld op kan zien je kan er in en uitzoemen,de namen van elke straat staan erbij,en in amerika is het zelfs zo helder dat je de huizen kan tellen...
    Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Ik heb mijn eigen huis al lang gebookmarkt :P

Commentaar

Google Earth is algemeen bekend hier, wasneeplus.

Maar SkyGuy, kan jij inzoomen tot je huis dan? Mijn eigen dorp blijft slechts een wazig vlekje in de hoogste inzoom-functie!
      This person attempts not to panic, with the aid of several towels.

Commentaar

Ja ik snap ook niet waarom ze van mijn omgeving wel een detailfoto hebben :P . Er is hier niet bepaald een wereldwonder in de buurt (als je mij even buiten beschouwing laat )

Commentaar

De foto die ik van mijn huis zie, lijkt wel jaren oud te zijn...
          Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
          http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Die van ons ook, ongeveer 1.5 jaar geleden.

Commentaar

Ik heb hier zeer scherpe foto's Ik had het al 2 dagen naar release gedownload

Commentaar

Als je op onderstaande link klikt, krijg je de mogelijkheid om het programma World Wind (nee die stinken ook niet te downloaden. Dit is een mooi gratis programma waarin je in 3d kunt kijken naar plekken op aarde, maar ook op mars, de maan enz. Er zijn verder een hoop functionaliteiten.

http://worldwind.arc.nasa.gov/download.html

Ik heb verder nog niet echt de tijd gehad om het programma goed te bekijken, maar het ziet er veelbelovend uit. Er zijn wereldwijd miljoenen mensen die dit programma al hebben gedownload.

Ik had dit berichtje ook bij off topic geplaatst..
                De kosmos, wat een geniaal ontwerp.....

Commentaar

Gijsraaf, ik zal je berichtje bij off-topic verwijderen. Het is hier beter op zijn plaats.
                  Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
                  http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Ik heb een Mac... dus geen Google Earth voor mij...
                    "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Mac... Windows of Linux: OK! Maar: MAC?! Wat mot je ermee! :P

Maar hij moet het doen:
                      Code:
                      Minimum System Configuration

* CPU: 500MHz
                          * Free Hard Disk Space: 400 MB
                          * System RAM: 128 MB (PC), 256 MB (Mac)
                          * Video RAM: 16 MB
                          * Screen Resolution: 1024x768, 32-bit color
                          * Internet: 128 Kbps ("broadband")
                          * For better performance: Recommended Configuration
                      Of heb je soms een oudere versie? ^_^

Commentaar

Wat is er mis met een Mac?

Commentaar

Gewoon, je bent dan 5% van de gebruikers op het internet :P

Commentaar

Dus? Een Mac is een harstikke fijn apparaat voor mensen die nooit gamen! Ik zou best wel zo'n ding willen hoor, ik houdt me nooit bezig met gamen. Wel met internet, tekstverwerken, downloaden, film en muziek. En dat gaat prima op een Mac. Plus geen gedoe met iedere week de nieuwste windows-patches installeren, gedoe met drivers enzo. Plus weinig gedoe met exploits en virussen! Dus er is helemaal niets mis met een Mac!!

Commentaar

Nou en. Ik ben wl een gamer dus geef mij maar Windows! :P

De ideale samenleving: n OS! :lol:

Commentaar

Werken...
                              X