Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Klimaatverandering II

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Die raad zouden meer mensen ter harte kunnen nemen. Ik kwam hier tenslotte ook alleen maar vragen wat men van de documentaire vond en niet om het te promoten. De enige die er normaal op reageert is Eelco. Het is duidelijk dat hier op het forum de consensus heerst en de discussie al lang met het badwater is weggegooid.
    "I'm gonna have to science the shėt out of this." [sic] (Mark Watney - The Martian)

Commentaar

Ik (...) denk dat er weinig draagvlak is te vinden op dit forum dat de klimaatverandering een natuurlijk proces is wat niet of weinig wordt beïnvloed door de mens(heid)
      Dat er om de zoveel tijd weer iemand het tegendeel beweert of hiervoor via een video aandacht voor vraagt, valt op dit forum al snel onder dezelfde categorieën als beweren dat het Apollo maanprogramma een Hollywood productie is en dat de aarde plat is. Hier worden wij (...) moe en vooral moedeloos van (door het uitblijven of terugdraaien van maatregelen).
      De discussie met het badwater weggooien is dus in deze heel nuttig. Je houdt er uiteindelijk een schoon bad aan over.
      Objectieven in huis met de maten: 22,30,35,44,50,56,65,70,80,88,100,127,150,200,250, 315 en 400mm

Commentaar

Mooie reactie Bert. Mag ik je verzoeken het topic te sluiten?
        "I'm gonna have to science the shėt out of this." [sic] (Mark Watney - The Martian)

Commentaar

Kan ik niet, ben alleen moderator voor het ATM gebeuren. Maar ik zal het mijn collega's vragen
          Objectieven in huis met de maten: 22,30,35,44,50,56,65,70,80,88,100,127,150,200,250, 315 en 400mm

Commentaar

Werken...
          X