Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik maakte een korte video over toenemende overbevolking...

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik maakte een korte video over toenemende overbevolking...

Hallo mensen, sinds een tijdje heb ik software
    in m’n computer waarmee ik video’s kan maken,
    en zo maakte ik onlangs

Over toenemende overbevolking en klimaatveranderingen...
    https://www.youtube.com/watch?v=F8c_...&feature=share

Wat vinden jullie evt van deze video?

Ja, overbevolking is een probleem. De klimaatverandering veroorzaakt ook nog eens overbeWolking. En daar hebben wij dan weer last van.
    Objectieven in huis met de maten: 22,30,35,44,50,56,65,70,80,88,100,127,150,200,250, 315 en 400mm

Comment

De video is wel mooi gemaakt. De oplossing die je voorstelt daarentegen...is het ergste wat er maar kan zijn. China bvb had zowat een halve eeuw een éénkind beleid.Ik denk niet dat dit veel soelaas heeft gebracht wat betreft bevolkingsaantal. Even heel cru stellen: leven we met zijn allen niet veel telang??? Er is gewoon geen natuurlijke selectie meer, of toch veel minder..
      Geboortebeperking? Dan leven op korte termijn enkel nog hoogbejaarden :-) Als die dan hun pijp uitblazen lost het probleem zichzelf wel op. Ik bedoel: zo eenvoudig is het toch allemaal niet !
      Die klimaatverandering; dat de mens daar in deze tijd de hand in heeft : ik denk het wel. Maar klimaatverandering is er altijd geweest. Dit houdt ook de aarde in stand.
      Misschien een doordenkertje: de mens heeft de aarde nodig, maar de aarde heeft de mens helemaal niet nodig om te overleven ! Gelukkig maar....
      dus wat ik van deze video vind: mooi gemaakt maar inhoudelijk vind ik het erg simplistisch.Gewoon mijn mening.
      Ga de weg die jou het beste lijkt.

Comment

Klimaatwetenschap kan, politieke oplossingen voor vermeende problemen zijn echter niet toegestaan, dus gaat dit topic op slot.
        What where the skies like when you were young?

Comment

Working...
        X