Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Atm dag der lage landen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Atm dag der lage landen

Gisteren naar Sterrenwacht Almere ; wat 'helpen' met Jan bij het begeleiden van de cursisten was daar n doel van.
    Tweede doelstelling ; samen eens een goede babbel onder vier ogen :-). Bleek dat wij (maar dat wisten wij eigenlijk al van mekaar) op dezelfde golflengte zitten over veel zaken.
    een tipje van de sluier kunnen we al oplichten;
    ER KOMT EEN ATM DAG !
    Bedoeling is die jaarlijks in te richten; het ene jaar in Nederland, het andere jaar in Belgenland.
    Volgend jaar wordt het voor de eerste keer Nederland.
    Organisatie Jan van Gastel en Werkgroep Kijkerbouw VSRUG
    Daar willen wij graag samen onze schouders onder zetten !
    Meer volgt ongetwijfeld; geef ons effe wat tijd :-)

groeten, Jean-Pierre en Jan
    Ga de weg die jou het beste lijkt.

Goed plan. Al enig idee over een mogelijke datum, want dan ga ik die periode vrijhouden.
    What where the skies like when you were young?

Commentaar

wordt sowieso in het najaar 2013. Datum bepalen we nog :-)

jp

Commentaar

Als er hulp nodig is bij de organisatie en/of uitvoering bied ik die bij deze aan!

Commentaar

Goed idee! Ik kom zeker ook. We zijn vandaag met een Halley delegatie bij sterrenwacht zuid-limburg geweest. Die zouden het heel leuk vinden als we hem daar zouden houden denk ik.
          200mmF5 Carbon, 150mmF12 Intes MK67, ED80mmF6, Towa 60/700, Coronado 40mmF10 PST, Fujinon 10x50, ZWO ASI174MM cooled, ASH mount, NEQ5, HEQ5pro en L-200 spectrograaf. Radio callsign PA3SKY

Commentaar

Inderdaad!
            Bij deze zijn jullie van harte welkom om dit evenement te houden bij sterrenwacht Limburg
            (zie sterrenwacht.nl)
            30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

heren,
              wij houden alles in gedachten, maar laat ons even alles goed op een rij zetten h :-)
              Datum n plaats bepalen we samen, en het is de bedoeling dat dit evenement jaarlijks doorgaat.
              Misschien telkens op een andere locatie. Zo kan er ook een ander publiek op afkomen ook.
              geduld is een schone zaak !

jp

Commentaar

Oef Heerlen, da's heen en weer 5 uur in auto. Dat wordt met de huidige benzineprijzen waarschijnlijk kiezen: classicparty f de ATM-dag.
                Maar ondanks dat: top-initiatief!!!!!
                "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Gewoon net als ons vandaag de hele auto volproppen met 5 mensen en de kosten delen.
                  200mmF5 Carbon, 150mmF12 Intes MK67, ED80mmF6, Towa 60/700, Coronado 40mmF10 PST, Fujinon 10x50, ZWO ASI174MM cooled, ASH mount, NEQ5, HEQ5pro en L-200 spectrograaf. Radio callsign PA3SKY

Commentaar

Origineel geplaatst door Roel Bekijk bericht
                    Oef Heerlen, da's heen en weer 5 uur in auto.
                    allee jongen !!! ik kwam gisteren naar Nederland ( Almere) vertrokken om 6u35 met de trein smorgens, in Almere om 13 uur. Ik kwam thuis om 22u15.
                    reken effe de uren uit wil je ?? dat is een paar keer die 5 uur

Commentaar

Ik zit doorgaans iedere dag 2-4 uur in de auto naar mijn werk Rotterdam en terug naar Hooge Mierde.......
                      Maakt niet uit, als je maar lol hebt!

Commentaar

Mag ook eens Belgie zijn Gent 1 km van bij mij thuis.
                        Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Commentaar

Origineel geplaatst door Jacky Bekijk bericht
                          Mag ook eens Belgie zijn Gent 1 km van bij mij thuis.
                          ook in ons landje zijn diverse locaties mogelijk !
                          eerste keer in 2014.

jp

Commentaar

Jan en JP
                            All is flux, nothing is stationary

Commentaar

Origineel geplaatst door Roel Bekijk bericht
                              Oef Heerlen, da's heen en weer 5 uur in auto. Dat wordt met de huidige benzineprijzen waarschijnlijk kiezen: classicparty f de ATM-dag.
                              Volgens mij is deze dag niet helemaal voor jouw bedoeld. Maar meer voor mensen die graag zelf een kijker willen bouwen en wat begeleiding kunnen gebruiken, of daar gebruik van willen maken. Of vergis ik mij nu?

Commentaar

Werken...
                              X