Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

inschrijvingstopic Amateur Astronomiedag der Lage Landen 7 maart 2020

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Nog 14 vrije plaatsen (update vrijdagmiddag 31/1). Wie er bij wil zijn: zie https://zenitonline.nl/astronomiedag/. Inschrijven ALTIJD via kijkerbouw@ugent.be aub... anders is het niet meer bij te houden... Vol is vol! (max. 100 deelnemers)
    Dit hieronder verschijnt in zenit eind februari. Elke deelnemer krijgt een zenit maartnr, een proefnummer HEELAL en de periodieke Nieuwsbrief VSRUG

Klik op de afbeelding voor een grotere versie naam: aadag.jpg views: 160 grootte: 113,3 KB id: 1439147
    Ga de weg die jou het beste lijkt.

Commentaar

Update maandag 3 februari: 93 deelnemers ingeschreven. Nog 7 vrije plaatsen.

Commentaar

update donderdag 6/2: VOLZET! Mensen die nu nog inschrijven komen op een wachtlijst terecht. Indien er afzeggingen komen wordt de lijst hiermee aangevuld. Extra optie is dit: op 7 maart gewoon naar Space Expo komen. Er zijn die dag 30 plaatsen beschikbaar voor bezoekers van S.E. die één of meerdere lezingen willen bijwonen. Lunch is er dan wel niet bij.

Commentaar

Amateur-Astronomiedag op de website van Space Expo. even scrollen en 'amateur astronomiedag ' aanklikken. Best wel mooi dat er zoveel aandacht aan ons evenement wordt gegeven! ter verduidelijking: deze extra bezoekers kunnen wel een lezing meepikken maar genieten niet van onthaal met koffie en lunch uiteraard.

Commentaar

Hoi JP. Nu pas Ik meld me bij deze aan omdat ik deze dag vrij krijg en niet hoef te werken. Het is volzet....dus zet me svp op de wachtlijst. Ik betaal dan wel tenzij je het vooraf op rekening wil ontvangen...Ik hoor het graag.....Groet, Ido Oosterveld
            Classic C11 1979 2.0 in wording, Polarex 60/900 parallactisch. Zwengelmontering parallactisch. Gebruik van 10cm Lunt en 150mm F-15 Zeiss refractor (1922)

Commentaar

Origineel geplaatst door ido.oosterveld Bekijk bericht
              Hoi JP. Nu pas Ik meld me bij deze aan omdat ik deze dag vrij krijg en niet hoef te werken. Het is volzet....dus zet me svp op de wachtlijst.
              Voorlopig is er inderdaad geen plaats meer: volzet met 103 deelnemers.Heb al drie afmeldingen gehad en vandaag weer kunnen aanvullen. Maar op dit moment heb ik een lijst van 37 wachtenden...
              Maar als je op zaterdag 7 maart als bezoeker komt naar Space Expo kan je (er zijn nl 30 plaatsen voorzien voor SE bezoekers) mee aanschuiven voor de lezingen. zie https://www.space-expo.nl/posts/amateur-astronomiedag-7-maart
              Ik geef wel even de raad om op tijd te komen dan! Vol is vol hee...er zijn 'slechts' 134 plaatsen in totaal. En Space Expo plaatste het op hun website...
              Onthaal met koffie en lunch kan ik niet meer aanbieden, maar je kan ter plaatse wel iets regelen aan de bar.

Commentaar

Werken...
              X