Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Aanmeldtopic Astroforum Achterhoekweekend 2019 van 3 t/m 5 mei

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ik meld mij ook aan voor het hele pakket.
    RC8, Robtics 102ED, Intes MK-67 en 72, PST40, QSI 583wsg, Daystar ION, DMK31AF, DBK31AU, Orion SS, Nikon D80, iEQ45, Sterrenwacht Basserhof

Commentaar

Bijgewerkt tot en met PaulVolman
      The Big Bang is fun

Commentaar

Beste,

net nieuw op dit forum en net begonnen met astronomie! Lijkt me leuk om hier bij aanwezig te zijn. Ik ben benieuwd wat ik allemaal kan gaan leren dat weekend. Voor mij graag het totale pakket + 1 persoon en ik neem een Dobson 6" mee!

Commentaar

Hey dit is leuk! Heel veel nieuwelingen en daar is het weekend zoals gezegd ook ideaal voor. Met een goede mix van wat oudere leden. Kan niet anders dan dat dit een heel leuk weekend wordt.
          What happens in Cygnux X-1
          Stays in Cygnux X-1

Commentaar

Ik moet even kijken, helaas, we hebben met het gezin mogelijk een tripje naar Berlijn rond die tijd.
            Notfalls wordt het een Last Minute aanmelding van Za op Zo...

Commentaar

Dat ligt toch hartstikke op de route?
              Stays in Cygnux X-1

Commentaar

Beste Steem, allen, leuk! Ik kom ook graag (alleen). Zal mijn eerste keer zijn. Het hele pakket, maar liefst geen vlees . Ik wil best een avond helpen koken. Ik neem iig een eenvoudige imaging set mee, een verrekijker en misschien een kleine tafeldobson.

Vraag: laten jullie andere mensen op de camping ook wel eens kijken (op net een andere plek op de camping)? Dat vind ik ook wel leuk om te doen.

Groetjes, Victor
                Sterren kijken in de stad | Skywatcher 150p | Bosma 150/1800 Rumak | Bresser AR102s Refractor | Chinese 90/500 | Celestron 15x70

Commentaar

Origineel geplaatst door Sterren kijken in de stad Bekijk bericht
                  Vraag: laten jullie andere mensen op de camping ook wel eens kijken (op net een andere plek op de camping)?
                  Ja, het waarneemveld ligt aan de hoofdstraat van de camping en er lopen wel eens mensen langs die vragen wat we daar aan het doen zijn. Dan laten we meekijken. Altijd leuk..

Astronomy's much more fun when you're not an astronomer - Brian May

Commentaar

Leuk dat je komt Victor! We kunnen uiteraard rekening houden met vegetariŰrs. Ik zet het er even bij zodat dit niet vergeten wordt.

Zoals Fabricius al zegt laten we camping bezoekers indien ze ge´nteresseerd zijn ook vaak mee kijken. Maar het is niet verplicht je kijker "open te stellen". Dat geldt ook onderling. Als je gewoon door je eigen kijker wil kijken dan is dat je goedrecht.

In het algemeen: Ik wil heel graag op een minimum van 25 personen voor het totaalpakket komen voor het weekend 100% zeker door kan gaan. 30 of meer zou natuurlijk nog mooier zijn! We zitten nu ongeveer op de helft dus er is nog een paar maanden tijd. Maar als je twijfelt, niet meer doen! Het wordt net als altijd vast weer een heel leuk weekend.
                    Stays in Cygnux X-1

Commentaar

Ik kom mee-eten en waarnemen [als goed voornemen voor dit jaar] Verheug me al op meer warm, minder nat en veeeeeel minder bewolkt. :-)

Commentaar

Gezellig! Leuk dat je komt. Ik heb je er bij gezet.
                        Stays in Cygnux X-1

Commentaar

Mijn reservering ga ik annuleren. Vanwege de mei-vakantie krijg ik de logistiek niet rond om lekker mee te komen kijken.
                          Had graag mee gegaan, maar gaat het dit jaar helaas niet worden. Hopelijk een volgende keer weer.
                          Skywatcher 72ED F420 op HEQ 5 PRO / 60mm/700mm refractor / 10x50 bino/ 7x50 bino Canon 700d DAW mod/ 130mm/650mm newton als reserve

Commentaar

Helaas, maar niks aan te doen! Ik haal je van de lijst.
                            Stays in Cygnux X-1

Commentaar

Bij deze geef ik mij op voor de whole package.
                              Te veel projecten en te weinig tijd. 8" spiegel, stappenmotor focus en koeling voor camera.

Commentaar

Super! Je staat erbij.
                                Stays in Cygnux X-1

Commentaar

Werken...
                                X