Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tuinsessies in Terheijden

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tuinsessies in Terheijden

Niets vind ik zo leuk als andere mensen enthousiast te zien over onze mooie hobby. Zeker als het om kinderen gaat die net dat zetje nodig hebben om zelf op onderzoek uit te gaan. De mogelijkheden die ik heb om de hobby te beoefenen wil ik dan ook niet helemaal voor mezelf houden. Daarom plaatste ik laatst een oproep in ons dorpsblad met daarin de uitnodiging een keer bij mij door een 'echte telescoop' te komen kijken. In korte tijd leverde deze oproep zeventien aanmeldingen op! Dat worden dus de nodige tuinsessies (blij, dat mijn vrouw voor de koffie wil zorgen). Ik ben nu met de planning en programmering ervan bezig en kijk er erg naar uit. Als het aanslaat, maak ik er een terugkerend fenomeen van [wellicht met de naam (S)Terheijden ].
    Meade 8" SCT l Bresser 152/1200 | TS 150/750 I Robtics 80/560 apo I SkyWatcher Mak 127/1500 I Canon EOS 1000d gemod l Canon EOS 350d gedebayerd I Fujinon 10x70 FMT-SX

Goed initiatief!
    Astronomy's much more fun when you're not an astronomer - Brian May

Comment

Geweldig zeg! Goed bezig!!! En veel plezier natuurlijk
      50 cm Van Gastel dob - 30 cm Van Gastel dob - 15 cm zelfbouw Newton - Modded EOS 700D met een WO ZS 71 ED op een SW HEQ5-Pro, QHY9 met een 8" RC op een EQ6-R

Comment

Working...
      X