Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vooraankondiging Spanje 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vooraankondiging Spanje 2019

Hallo allemaal,

Zoals jullie hebben kunnen lezen (en ongetwijfeld nog meer gaan lezen zodra er nog meer verslagen op het forum gaan verschijnen) hebben we met ons vieren een geweldige waarneemweek gehad in Spanje. En dat vraagt naar meer!!! Nieuwe maan valt volgend jaar ondermeer op 1 augustus. Ook op 30 augustus maar dan ga ik al waarnemen in Zuid Frankrijk.

Dus bij dezen het voorstel om te gaan waarnemen in Spanje in de week van zaterdag 27 juli tot zaterdag 3 augustus. Ik ga alvast op zoek naar een geschikt huisje om te huren en ditmaal wordt het er een waar we aan huis kunnen waarnemen. Lijkt die week jullie wat?

Groetjes, Wouter
    50 cm Van Gastel dob - 30 cm Van Gastel dob - 15 cm zelfbouw Newton - Modded EOS 700D met een WO ZS 71 ED op een SW HEQ5-Pro, QHY9 met een 8" RC op een EQ6-R

Nog even een sfeerimpressie van rond zonsondergang eerder deze week:

Click image for larger version

Name:	68596A3C-238A-481C-8649-0E9D8DD9B6FE.jpeg
Views:	1
Size:	1.01 MB
ID:	1389840
    50 cm Van Gastel dob - 30 cm Van Gastel dob - 15 cm zelfbouw Newton - Modded EOS 700D met een WO ZS 71 ED op een SW HEQ5-Pro, QHY9 met een 8" RC op een EQ6-R

Comment

Fijn om te horen dat het een geslaagd initiatief was. De datum gaat alvast in mijn agenda, al is de kans groot dat ik dan met de familie - ook strategisch rond nieuwe maan - al het huis uit ben
      Libra 4x22, Lunt LS35THa B400 (Anorexia), Eden XP 8x42 (Salsa), Omegon Argus 16x70 (Maxima), WO Zenithstar 80 FD (Natacha), Sumerian Alkaid 30 cm (Bertha), OOUK 30 cm Dobson (Irma)

Comment

Ik heb deze week in mijn agenda genoteerd , met plezier ook, dat zal wel niet verbazen
        C11 SCT 28cm f/10, Skytee 2, HEQ5, Intes MK67 15cm Mak, SW mak127

Comment

Working...
        X